• Ik had me dus zo aangemeld bij een (serieus) modellenbureau. Nu krijg ik een mailtje terug dat ik wel geschikt ben, maar eerst een foto van mezelf in lingerie moet sturen. En ik ben pas 16.
    Dus.. zal ik 't doen? o.o
    xx

    Ik zou het even met je ouders overleggen, wat zij erover denken.
    Als ze t niet erg vinden zou ik t doen xd

    Nou dat moet jij kiezen, als je zeker bent natuurlijk..


    Stop wishing, Start doing..

    welk modellenbureau ?

    en je kunt als minderjarige bij elk bureau opgeven dat je geen lingerie foto's doet dus ik ozu het niet doen als ik het niet vertrouwde.


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou het niet doen. x-x

    Ik zou het niet doen. Of toch ten minste eerst met je ouders overleggen.

    Fighter schreef:
    welk modellenbureau ?

    en je kunt als minderjarige bij elk bureau opgeven dat je geen lingerie foto's doet dus ik ozu het niet doen als ik het niet vertrouwde.
    Ik ben even vergeten, maar ik heb het van een site met modellenbureaus die betrouwbaar zouden zijn? En op zich vind ik het niet eens zo erg om in bikini ofzo op de foto te gaan, zolang ze maar niet gaan zeuren dat er meer uit moet en daar ben ik bang voor...o.o

    Ik zou het niet doen. Eigenlijk heb ik geen idee ofdat modellenbureau's je zouden vragen een foto te sturen in lingerie. Normaal is het duidelijke foto van je gezicht en van je volledige lichaam. Dus ik weet niet of dat modellenbureau van jou wel te vertrouwen is. Ik weet niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geen idee. Controleer nog eens extra of het wel betrouwbaar is.
    Bespreek het eerst met je ouders en als je het écht wilt, zou ik het doen.


    Never run out of reasons to smile...

    xDREIST schreef:
    Ik zou het even met je ouders overleggen, wat zij erover denken.
    Als ze t niet erg vinden zou ik t doen xd


    None but ourselves can free our minds.

    meteen in lingerie!?
    ken je die mensen, zijn ze wel te vertrouwen? of is het een bekend modellenbureau?
    meestal nodigen ze je uit om je 'live' te kunnen zien, en dus niet in lingerie op een foto.

    ik zou er even met je ouders over hebben, en misschien kun je met een van je ouders even naar het modellenbureau toe gaan, of het wel degelijk bestaat, en of ze te vertrouwen zijn, want niet elk modellenbureau is te vertrouwen.

    en pas op met inschrijfgeld te betalen, dit zijn vaak modellbureau's die geen of weinig werk voor je hebben.

    model worden is niet even van, Joepy ik ben model er komt wel een beetje meer bij kijken ;)

    dit zijn gewoon wat tips.
    heb het er maar met je ouders over. daar moet je toch toestemming van hebben ;)

    succes!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 18:51 ]

    Uhm, nee ><


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik zou het eigenlijk niet vertrouwen... maar overleg eens met je ouders, misschien komen jullie er samen uit n_n

    Ik denk dat ik het wel doe. Want me moeder ging gelijk helemaal enthousiast gillen dat dit de kans van me leven was, dus het zal wel goed zitten. o.o
    En weet je. Ik was afgewezen door een ander modellenbureau, 'omdat ik te dik ben'. Als ik 1 kilo afval heb ik ondergewicht.

    Nee.

    hm. Ik vind het een beetje vaag. Ze vragen gelijk om een foto in lingerie? Meestal moet je toch eerst langskomen?


    "I shut my eyes in order to see.'