• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    jfc could this just be over already


    [ heaven knows ]

    Lol, het ene moment ben ik heel zelfverzekerd en vertel ik mezelf dat ik die phd ga krijgen en over een paar jaar vast een positie kan krijgen als collectie medewerker. En het volgende moment wil ik janken omdat ik gewoon echt niet weet wat ik met m'n leven aan wil...


    Stenenlikker

    Game dev is hard.


    Caution first, always.

    AAAAaaaAAAaaaaAAAAAaaaaAAAAaaa


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Meh. Gisterenavond en vanochtend was zo fijn, en dan verpest ik het met vanavond een strike hebben waar hij niet bij kon joinen uiteindelijk.
    Ik heb erg het idee dat hij nu daardoor niet reageert op mijn berichtje van een half uur geleden, en it sucks. Ik had de strike niet moeten doen.. Why do I fuck up anything good happening to me?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 21:42 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Naar bed naar bed zei Duimelot

    am lowkey impressed that i've gotten up at 9 the entire week in an attempt at some stability in my life
    also. no naps today. ánd i read a book. (90% done now). like i said, lowkey impressed with myself


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Laatste dag van de maand dus fotoboekjestijd maar ik moet ook nog de vaat doen en een grote double slider kaart maken waarvan ik geen idee heb hoe ik het aan moet pakken maar oh well I'll figure it out I guess 😅


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Why do I always keep trying to see the best in people who don't respect my boundarieeeees

    I DONT WANNA BE BITTER BUT I AM


    help

    Derks schreef:
    AAAAaaaAAAaaaaAAAAAaaaaAAAAaaa


    [ heaven knows ]

    Ok, but that insane amount of work dumped in my lap was not the best thing rn (even though the task itself is fun). I DON'T KNOW PRIORITIES GUYSSSS.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh, ik heb geen energie om na een week werken vanmiddag én morgen nog sociaal te moeten zijn. Al heb ik de planning van morgen aan mezelf te danken. En de vorige keer was het oprecht erg gaaf, maar de drempel om erheen te gaan is erg hoog.

    En ik probeer echt te healen van alles wat er de laatste jaren is gebeurd. En ik maak echt progress, maar toch voelt het iedere keer als een mislukking als ik even een stapje terug zet. Terwijl ik niet zo streng voor mezelf zou moeten zijn. I guess.

    edit: typfoutje

    [ bericht aangepast op 1 sep 2023 - 11:58 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Miyah schreef:
    Ugh, ik heb geen energie om na een week werken vanmiddag én morgen nog sociaal te moeten zijn. Al heb ik de planning van morgen aan mezelf te danken. En de vorige keer was het oprecht erg gaaf, maar de drempel om erheen te gaan is erg hoog.

    En ik probeer echt te healen van alles wat er de laatste jaren is gebeurd. En ik maak echt progress, maar toch voelt het iedere keer als een mislukking als ik even een stapje terug zet. Terwijl ik niet zo streng voor mezelf zou moeten zijn. I guess.

    edit: typfoutje


    mood hahaha

    //
    welp, ik ga maar even 1000 euro weggooien dan🙃 Leuk hoor, zo'n school die met jou en je lagere belastbaarheid meedenkt. Van al het collegegeld dat ik wel heb betaald maar geen lessen voor heb kunnen volgen kan letterlijk een ander persoon ook mijn opleiding doen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    hnnnnng done maar ik vind het dus wel echt fucking zonde, jezus


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik heb al de hele tijd zo'n nerveus gevoel en heb geen idee waarom. heul irritant.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo blij dat dat van vanmiddag gecanceld is! Nu alleen morgen nog overleven.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie