• Ik heeft nieuwe all stars, alweer, teehee.
    Check die sexy poeperdjes.
    Tuut.
    Het zijn niet helemaal dezelfde, vanvoor is dat boordje ook rood, niet zwart. Maardus, ze zijn dus m'n zesde paar :')
    Ik heb ookal gewone zwarte, grijze, gele, rode en geruite. (Ja ik kan de Belgische vlag maken met m'n schoenen.)
    Maar om het toch nog een nuttig topic te maken, welke all stars heb jij? :')

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 17:33 ]

    Geen.

    ik vind allstars niet leuk. ik ivn d ze te duur en ze gaan mij te snel kapot. ik doe er echt rare dingen mee. dus nee geef mij maar sneakers.


    We can only learn to love by loving.

    Geen.


    The soul needs autumn.

    gewoon, zwarte.


    None but ourselves can free our minds.

    alleen rode^^
    Normaal mag'k geen all stars, omdat die te duur zijn voor ons mama *zucht* maar ik heb de mijne kunne kopen voor 30 euro =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik wist dat je nieuwe had, maar nu weet ik ook hoe ze eruit zien. :'D Netjes. En ik was er lekker bij toen je de rode kocht. (puh)
    Ik heb euhm gehad:
    licht blauwe, beige, gebloemde, zo van die lelijke lage zonder veters jeansachtig of weet ik veel?, zwarte voor in de winter. En dat is het denk ik.
    En nu heb ik alleen nog lage zwarte. Al trek ik de lage rode van mijn zus ook wel eens aan voor de scouts. :')

    Fake.
    Ik vind All Stars leuk,
    maar heb het meer voor Vans ;3

    Ik bedenk me dat ik die gebloemde en die zwarte voor de winter nog heb, want die behoren ook nog tot mijn scoutsschoenen. :'D Ik heb extreem veel scoutsschoenen. :B
    Oh, en ik heb nog schoenen gehad van het merk all star, of one star ofzo. Maar dat waren dan geen allies. ;d

    Ik heb er helemaal geen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ze zijn best wel moeilijk te beschrijven.
    - Grijze, soort jeansstof, halflange
    - Zwarte leren met gaatjes
    - Nieuwe, beige-achtig, zo'n lage zonder veters
    Maar ik draag mijn vans liever


    Never run out of reasons to smile...

    zwart, grijzig, roze, nog een keer zwart maar dan ander model en geruite. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb alleen een paar zwarte fake allstars. De echte zijn me te duur, want ze gaan snel kapot. ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Echt: Rood
    Nep: Zwart, Marineblauw, Limegroen.

    Ik had ook nog wit met zwart, maar die zijn dood ;[

    die van jou zijn cool :3


    Destroy what destroys you.

    Black ones. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb een paar paarse en een paar zwarte met teksten er op :Y)

    ik heb een paar zwarte
    en een paar zwarte me een witte tekst van kurt cobain


    What happened in the crew stays in the crew ^^