• Wie hier heeft er zin een gezellige disussie? NOU IKKE WEL de eerste stelling luid: Thee is beter dan Kofiie

    mee eens of niet mee-eens, en waarom dan wel/niet

    omg net zo'n inful formulier (wat moet je anders met een formulier doen? voeren aan je huis geit? ofzo xD)

    xx

    p.s. Ik zelf ben eht er niet mee eens, Want KOffie maakt me veel te hyper (ja, een soort van ADHD+ koffie= JIJ WORD GEK VAN MIJ :P).

    nou nu jullie mening!!

    MAAR NEEEE;


    Tanya is de beste.

    Je hebt nog niet gereageerd op mijn plan van verdeling van de vette seks :D ;; hier is em nog is : MAJAAAAAAA MAAAAR;; ze krijgen allemaal 1 beurt met ons 6; (we steken ze allemaal in een teletubbiepak; en gustav en georg nie vergete) en dan mogen ze ook nog altijd een beurtje met de CREW XD En daarna is er de afterparty met de taart en daar mogen alleen de vips ^^


    Tanya is de beste.

    Je hebt nog niet gereageerd op mijn plan van verdeling van de vette seks :D ;; hier is em nog is : MAJAAAAAAA MAAAAR;; ze krijgen allemaal 1 beurt met ons 6; (we steken ze allemaal in een teletubbiepak; en gustav en georg nie vergete) en dan mogen ze ook nog altijd een beurtje met de CREW XD En daarna is er de afterparty met de taart en daar mogen alleen de vips ^^
    WHAAAAAAAAAAAA GEWELDIG SORRRY kben mijn beste vriend quizlet aan het laten zien xD haah hij chekt zo mijn profiel meet ene filmpje waar ik een soort van dronken inzit waaat hij nog niet kende hij zo WTF 0_o maar bill vond het iig GEEEILL en daar gaat het om

    xx

    WHAHAHA x'D ZEG TEGEN JE BESTAAA VRIENNNDDDDDD dat hij ook wel bij onze arenaseks mag als hij is heel lief kijkt naar de opper teletubbies ^^ :D


    Tanya is de beste.

    jAAAAAAa i shaal doe

    Neeee; Er schiet niet veel meer over maararenaseks is coollll :'D


    Tanya is de beste.

    OMG HIJ GAAT QUIZZEN ONTWERPEN (mss)

    WHAHAHAAAAAAAA; zit die naast u? (:


    Tanya is de beste.

    NEEEEEEE maar wel op een ander pc bij hem thuis (maar het word geen TH verhaal gewoon ene verhaal over willekeurige personen)

    xx

    IK KOM IN ZIJN VERHAAL MAAR NU WEER OVER NAAR GEILE GESPREKKEN!!

    xx

    WHOAAAA VET STOERE KEROOOOOOOOOL ! :'D

    IK WIL ARENASEKS&Wel NU ^^ *kijkt geniepig*


    Tanya is de beste.

    Héééé GEILE BANAAN-GEMIXTE-TELETUBBIE; DIT GEILE TOPIC HEEFT OOK WAT AANDACHT VAN JOU NODIIIIGGGGGGG XD


    Tanya is de beste.

    DIT GEILE TOPIC KRIIIJGT DAAAAAAAAT OEH HAA HE MOET DIT TOPIC OOK NIET MEE DOEN AAN DE ARENA SEKS??

    XX

    JAAAAAA XD WE SCHRIJVEN IN DE CHOCOLADE TAART GEWOON DEZE TITEL VAN HET TOPIC MET AARDBEIENSLAGROOOOM XD (:


    Tanya is de beste.

    jaaaaaaaaaa DAT GAAN WE DOEEN!!