• Ik ben gisteren begonnen met mijn dieet,
    Omdat ik een paar kilo wou vermageren.
    & ik heb het precies tot de middag volgehouden.
    Want toen ben ik met een paar vriendinnen bezweken aan muffins in de Delhaize. :Y)


    A. ikmisje.

    Sunflower schreef:
    (...)

    Word nu wel heel erg bang. :X



    Goedzo niet doen hoor(H)

    Whipple schreef:
    (...)
    soms is het wel goed hoor.. :X
    als je echt overgewicht heb, dan moet je der toch wat aan doen.. lijkt mij...(cat)



    ALs nog niet gewoon minder vet eten en veel water drinkene n veel buiten zijn dat is het enigen wat je hoeft te doen en geen dieet volgen,

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Dat is wel goed, een dokter heeft zelfs gezegd dat ik 't zo kon doen.

    Maar je hebt die voedingstoffen toch nodig.
    En de beste manie blijft toch echt gewoon eten en niet snoepen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat is juist niet zo goed,aangezien je goed moet blijven eten en genoeg wand je heb de spullen die er in zitten nodug.En als je niet meer 'vol' zit van dat water krijg je honger en ga je snoepen en dan word je dik.

    Het beste wat je kan doen is gewoon gezond eten,genoeg bewegen en vooral NIET snoepen

    je moet toch juist veel water drinken dan? (cat)

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Maar je hebt die voedingstoffen toch nodig.
    En de beste manie blijft toch echt gewoon eten en niet snoepen

    Ik zeg toch niet dat ik niet meer voldoende eet? Ik zeg dat ik wat minder eet odmat ik vroeger altijd téveel at. En dus ben ik dat beginnen doen en het werkt + ik krijg voldoende voedingsstoffen binnen.

    Whipple schreef:
    (...)
    je moet toch juist veel water drinken dan? (cat)

    Ja maar niet voor het eten bedoel ik wand dan eet je minder en krijg je uiteindelijk weer honger en ga je snoepen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Ja maar niet voor het eten bedoel ik wand dan eet je minder en krijg je uiteindelijk weer honger en ga je snoepen

    Niet als je de hele dag door veel water binnenklokt.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Niet als je de hele dag door veel water binnenklokt.

    dat dacht ik ook...(cat)

    Ik zou ook eens op dieet moeten gaan. :X

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik zeg toch niet dat ik niet meer voldoende eet? Ik zeg dat ik wat minder eet odmat ik vroeger altijd téveel at. En dus ben ik dat beginnen doen en het werkt + ik krijg voldoende voedingsstoffen binnen.

    Ja ok dan wel,maar veel anorexia pasiente doen het ook maar die maken er mimsbruik van,snap je waarom ik het afkeur


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    bij de weg: ik denk dat ik niet op dieet ga.. ik vind dat ik wel gezond ben.. zeg maar..

    Dieeten is niks voor mij, daar doe ik niet aan mee. Want ik eet veels te graag. B)

    Wahaha, hoe droog. xd' Maar oké, ik wil ook best wel wat kilo's vermageren, ookal weet ik dat mijn gewicht goed is en ik helemaal niet te dik ben. Maar ik doe er niks voor, hoor. (a)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 21:56 ]

    Whipple schreef:
    bij de weg: ik denk dat ik niet op dieet ga.. ik vind dat ik wel gezond ben.. zeg maar..


    Dan moet je het helemaal niet doen.
    Ik krijg gewoon een buik, & dat wil ik niet.


    A. ikmisje.

    Sunflower schreef:
    (...)

    Dan moet je het helemaal niet doen.
    Ik krijg gewoon een buik, & dat wil ik niet.

    ik ga het daarom dus ook helemaal niet doen..x'D