• goeiemorgen, middag, avond,

    een nieuwe, een schrijver:P, maar oké
    ik wil dus een verhaal gaan schrijven, maar voor een verhaallijn, hoofdpersonen etc. heb ik wel een beetje hulp nodig
    JULLIE DUS!!
    wat moet er dus gaan gebeuren?
    jullie moeten dus allemaal een soort verhaallijn, hoofdpersonen etc. gaan noemen enzo, daar kan ik dus misschien wel (zekrrrsss) een (mooi) verhaal van maken!

    timmieboyy

    Dùs... wel of geen Tokio Hotel.
    Schrijf alles over TOkio Hotel hier (en andere ideeën), in normaal Nl’s (ik kan het soms echt niet begrijpe) maar oké.
    schrijf alles maar op!

    SHAANT suc6!(Y)

    Hey Tim,
    Speciaal voor jou ga ik dan met hoofdletters en punten schrijven. Nou ik ou het dus heel fijn vinden als het over Tokio Hotel ging, Omdat ik het leuk vind en heel quizlet waardoor jou verhalen ook heel veel worden gemaakt, Want je schrijft geweldig en het is zonde als niemand het leest. Daarom vind ik dat je het over Tokio Hotel moet doen!

    (K)- Je BFFL.

    Tokio Hotel dus hè!?
    Trouwens, nog bedankt mer punten en hoofdletters EINDELIJK BEGREEP IK HET! Maar oké, alle ideeën (ook TH) zijn dus welkoM! En jou idee, is ook wel aardig! Ik ga kijken of ik er nog iets van kan maken!

    Tim

    Ja, sorry dat ik het zonder hoofdletters en punten deed, Maar euhm dan gaat alles zo sloom, Want je weet zelf ook wel dat ik gewoon normaal nederlands kan ;). BTW fijn dat j het een leuk idee vond.

    xx

    p.s. Als je iets moet weten over TH (tokio hotel dus). Kun je altijd bij mij terecht ;).

    Prima!
    Ik ben al bezig met het verhaal!
    Dat jou idee was.
    En trouwens, ik doe nu ook alles met hoofdletters, punten, en comma’s en het gaat best snel, maar oké!
    Ik hoef nu nog even niets te weten over Tokio Hotel. Komt allemaal nog wel! Ik kan geen 2 verhalen tegelijkertijd schrijven (of wel!?)

    Tim (timmieboyy)

    Ja, Maar timmie jij zit niet op een laptop met te kleine toetsen. Dus ik druk vaak toetsen in die ik niet wil. Dan gaat dus alles mis were verbeteren en dan vergeet je de hoofdletters en punten. Als je die er dan ook nog eens tussen moet zetten gaat het wel SLOOM:S.

    xx

    Is het het idee geworden van de vorige pagina? :'D


    Tanya is de beste.

    Aha!
    ja, ik heb gewoon een toetsenbord.
    OOIT GEHOORD VAN EEN TOETSENBORD.
    Weet je wel? Zo’n rotding, die het op school nooit deed (in groep 6 heeft Amber* hem een keer door de klas gegooid:P)...

    Tim

    *= Amber, die jongen van school af, heeft klas overgeslagen, zit volgend jaar 2de X11

    Ja, idee van de vorige pagina
    maar misschien wordt het nog een andere, maar ik ben nu alvast begonnen!

    Weet ik Tim! Ik weet wie Ambr is!

    xx

    p.s. Ja, ik heb ooit gehoord van een toetsenbord ja, Maar ik gebruik het niet!

    Leukk (: Laat iets weten als het eerste deel erop staat x'D


    Tanya is de beste.

    Ok.
    ik laat het weten

    En ManDASIenTJj (jij dus:P), gelukkig weet je het nog, dan is je geheugen nog 100%!
    Je kan volgens mij een toetsenbord aan een laptop aansluiten, of was dat een muis?

    Ja, Dat was een muis gekkie

    xx

    ok.

    Het verhaal maak een kleine omweg, oftewel, het gaat (tijdelijk) niet door...
    Ik heb ergens in deze computer nog een ander document gevonden van een verhaal dat bijna af is.
    als ik dat verhaal heb afgemaakt (worden ongeveer 60 A4’s) gaat het naar een uitgever!
    ASJEBLIEFT, WENS ME SUCCES!(lol)