• goeiemorgen, middag, avond,

    een nieuwe, een schrijver:P, maar oké
    ik wil dus een verhaal gaan schrijven, maar voor een verhaallijn, hoofdpersonen etc. heb ik wel een beetje hulp nodig
    JULLIE DUS!!
    wat moet er dus gaan gebeuren?
    jullie moeten dus allemaal een soort verhaallijn, hoofdpersonen etc. gaan noemen enzo, daar kan ik dus misschien wel (zekrrrsss) een (mooi) verhaal van maken!

    timmieboyy

    Ik wens je suuuuuperr veel succes. Ik ws 2 jaar geleden ook aan een boek begonnen. GUESS WHAT, Mijn broertjes dachten leuk te zijn en hebben het verwijderd toen het bijna af was. Dus ik dacht laat dan maar zitten hoor xD.

    xx

    p.s. SUPEERRRRR VEEEEEL SUCCEEEEEEEEESS!!

    Oké!
    Bedankt :D:)

    Oké!
    Bedankt :D:)

    Iedereen schrijft zo raar, ik kan niks lezen allemaal 8,6, uhmm en ehmm, euhm ,blablabla..


    Waarom ben ik op deze forum als ik er niks van begrijp?? Ik be nal hier 15 minuten aan het lezen van het forum ( van deze forum)
    En ik kan het toch niet?!:S(doeg):S(doeg):S(doeg):D

    Nou jah, ik ben gewoon een niet na denkende persoon..! Doei xxxxx

    Kom nog trerug laterrrr

    Willen jullie mij quizzen maken?
    Ze zijn met 4/5 vragen soms 2/3/4 ne het zijn geen seris of verhaalen allee neen die heet feest heeft vee lvragen maar is ok wel leuk..
    Gaat om watvoor quizzen je leuk vind toch?

    Heel veel mensen sturen naar iemand zo:

    Hey, er is een nieuwe serie: blablabla,
    zou je hem willen maken?

    Ik ben al blij thanks en dank,
    plaats je nog een reactie achter?
    xxx


    En ik krijg zoiets heel vak en ik vind het bijvoorbeeld niet leuk...Ik hou van quizzen invullen maar niet series...website heet: Quizlet..

    Dus gewoon klikken op mij plaatjes, dan naar beneden en zoek je een quizzje uit!
    BIJVOORBEELD:

    1.Ben je verliefd?
    2.Welke huis past bij jouw?
    3.Welke kleur past bij jouw?
    4.Welke kledingstijl past bij jouw?
    5.Ben jij goed in quizlet maken?
    6.Word jij later beroemd?
    7.Word jij beroemd?
    8.stoer, mooi of slim?
    9.Krijg je later kinderen?
    10.Ben je mooi of lelijk?


    Kijk maar wat je leuk vind..Al die namen van quizzen zijn van mij!!!
    Niet na aaaaapen

    ik weet niet, maar ging dit niet over een verhaal?(nerd)

    @ Kajaxxx

    Sorry, maar is dit niet een beetje heel erg spammen? Ten eerste: Je mag niet meer dan 3 berichtjes achter elkaar posten. Ten tweede: Er is niet voor niets een topic genaamd PROMOTIE!!

    Ik ben dus geen mod, maar het zijn wel feiten en ik wil je dus niet beledigen of aanvallen, maar het is gewoon zo en ik denk dt je geen ban ofzo wilt ;).

    xx

    Owké, er zijn dus verder geen ideeën?
    Dan gá ik er nu aan beginnen (ik was er al een beetje aan begonnen!)