• Nouja het zit zo

    een tijdje geleden toen TMF nog niet verandert was van style dacht ik: wanneer doen ze nou eens een andere style?Volgende dag heeft TMF in een keer een andere style.Nou ja fijn toevallig dacht ik.Zo gebeurde er meer dingen waarvan ik dacht nou toevallig.Dus vandaag ging ik op alle MTV's van Europa kijken en toen waren er op de Duitse MTV alleen maar rock liedjes,dus ik ga al die rockliedjes kijken en ik zeg zo tegen onze schoonmaakster:"Ik denk dat My chemical romance zo komt" want ik had zo'n gevoel,en ja hoor my chemical romance komt.Daarna begin ik allemaal over de favo bands van TH te praten,komt in een keer Metallica op tv,de favo band van Gustav,daarna in een keer Green day,favo band van Bill dus ik dacht zo: whahah ik ga eens kijken op een andere MTV of Sammy Deluxe niet komt,dus ik kijk op de Oostenrijkse mTV(vraag me niet wat ik daar doe) zie ik Sammy Dleuxe hoor,en zo is het de hele nacht door gegaan want wat ik zei kwam ook,en nu denk ik dus dat ik gek wordt ofzo.Want ik zeg ook heel vaak: Jezus Kaulitz en op eens komt er een clip van Nirvana waar je zo'n Jezus look-a-like in de clip ziet aan zo'n kruis dus ik begin bang te worden voor mezelf.Serieus x'D


    Lalalalalalalala.

    cool XD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Hallelujah :O

    Misschien ben je wel Helderziend :O

    Misschien kun je dn ook even zeggen dt Bill en Tom komen xD? Omdat ze hun Nederlandse (en Belgische) fans misten en ons moesten zien xD?

    Gewoon tegen een knuffel of huisdier ofzo xD Kijken of dt werkt :O

    Maar best wel Eng als je drovr nadenkt...O.o

    OhneehjxD Das kei irritantxD ik heb dat ook soms:o
    Ik word daar echt gek van, maar ja. Meestal is dat de volgende dag weer over!^^


    Get outta my head!

    x3 O.o funny


    We can only learn to love by loving.

    0_0 cool !!
    liebe dich <3


    i like cookies :Y)

    Vet! Is toch grappig?

    kheb da soms ook.
    kvin da best eng als da gebeurt.

    WAAAH!=D
    Dat is superstoer.<3

    Zeg tegen jezelf: Laat Tokio Hotel nu hier komen.(A)


    ok

    WAAAH!=D
    Dat is superstoer.<3
    Zeg tegen jezelf: Laat Tokio Hotel nu hier komen.(A)



    Ja is goed(:

    Maar dat zal niet werken x'D


    Lalalalalalalala.

    ben ik dan de enige die zoiets doms mee maakt?x'D


    Lalalalalalalala.

    Heb ik ook wells, denk ik zo van nu krijg ik een mailtje en ja hoor of weet ik wie er belt als ik de telefoon hoor afgaan of welke aflevering er komt van een serie!xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Heb ik ook wells, denk ik zo van nu krijg ik een mailtje en ja hoor of weet ik wie er belt als ik de telefoon hoor afgaan of welke aflevering er komt van een serie!xD


    Ja maar ik zeg het dan ook nog eens hardop,en dat maakt het enger,want andere mensen weten dan dat ik dat zeg x'D


    Lalalalalalalala.

    Ghegeh moet je ook maar zo'n programma beginnen.! Zoals Char.. Geweldig..xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    coolheid x']


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ghegeh moet je ook maar zo'n programma beginnen.! Zoals Char.. Geweldig..xD



    Ja(: en dan fucking veel geld verdienen,dan kan ik Tokio Hotel en Jonas Brothers bij me thuis laten komen x'D


    Lalalalalalalala.