• Heey mensies xD

    Oke ik heb dus een voorstel...
    Beetje moeilijk uit te leggen dus ik hoop dat jullie me begrijpen :S

    Ik dacht zo met die naamveranderingen, kvind het nogal verwarrend, dus dacht ik;
    Ik ga nu een voorbeeld geven
    Bijvoorbeeld; mijn nicht noemt TomLover51
    maar als zij nu haar naam zou veranderen in (kzeg nu ff zomaar iets) THLover01x
    en ik weet da nimeer of ik weet da gwn nie, ja dan zit ik daar en vind ik haar nie,
    dus dacht ik; mss kunde zette, als ge zoekt naar TomLover51 in users da er dan sta: TomLover51 = THLover01x
    als ze nu nog een andere naam heeft, bijvoorbeeld: Tommiiboy en ge vindt haar ni, da ge dan gwn intipt; TomLover51
    en da er dan sta: TomLover51 = THLover01x = Tommiiboy en dan hebde die user...

    Omg, ik durf te wedde da niemand mij hier snapt :S
    maar ik weet niet hoe ik da moet uitlegge :( als er iemand is die het snapt kan je da dan mss wa beter uitleggen? want ik ben echt zeer slecht in dingen uitleggen,,
    En is et een goe idee?? (als get snapt tenminste..)

    x.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    'Jawel ik heb hier een vriendin op quizlet en die heeft steesd een andere naam dus ik had zo iets van wow die blijft egt lang offline haat ze me ofso kwam ik er achter dat ze een ander naam had -_-

    ksnap u!
    en die naamverandering moet gewoon gewist geworden (da ge nimeer u naam kunt veranderen)


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    ksnap u!
    en die naamverandering moet gewoon gewist geworden (da ge nimeer u naam kunt veranderen)

    kvin da ook -.-'
    ik krijg er t schijt van


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    1 naam is tog goed....

    kheb myn naam al 1 jaar nie meer veranderd

    1 naam is tog goed....

    kheb myn naam al 1 jaar nie meer veranderd

    ik heb mijn naam ook nooit veranderd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    't Is mss wel een goed idee, maar die naamveranderingen zouden ook maar 1x per half jaar of heel kunnen dan heb je minder verwarring en moeten ze eerst beter nadenken over de naam die ze willen nemen x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    k snap het ien vind het een goed idee want soms veranderen mensen hun naam en weetje niet meer wie het dan nu is geworden o.O


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ja, ik word ook hoorndol van die naamwijzigingen.

    Wat BillLoverke1 voorstelt is technisch gezien helaas niet mogelijk.

    Ik ga me nog eens buigen over deze functie. Ik was er altijd al op tegen maar volgens mij heb ik me laten overtuigen door een paar mensen die graag hun naam wilden wijzigen.

    Binnenkort horen jullie wat het gaat worden.


    Dit is mijn signature...

    Ja, ik word ook hoorndol van die naamwijzigingen.

    Wat BillLoverke1 voorstelt is technisch gezien helaas niet mogelijk.

    Ik ga me nog eens buigen over deze functie. Ik was er altijd al op tegen maar volgens mij heb ik me laten overtuigen door een paar mensen die graag hun naam wilden wijzigen.

    Binnenkort horen jullie wat het gaat worden.

    toch bedankt,, het was een probeersel..
    ik hoop da die naamverandering wordt afgeschaft (flower)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ... xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik had ook eerst een hele lijst op mijn profiel staan met de naam en de quizen die ik maak maar toen die naams verandering kwam kon ik dat allemaal veranderen en dat was best veel werk. ik heb het toen weg gehaalt want er hadden zeker 10 weer hun naam veranderd.

    EDIT: HET BESTAAT AL :']


    Zou je niet in het forum een soort van sticky kunnen maken, met iedereen die een naamverandering heeft gemaakt? van hoe het eerst was, tot hoe het nu is?
    Dat is veel werk I know, maar misschien is er een mod die dat wel wil doen?

    ennuh eigenlijk:
    Het is trouwens je eigen verantwoordelijkheid als je je naam aanpast...
    Ik vind dat die mensen er wel zelf verantwoordelijk voor zijn dat ze daarna maar even de vrienden weer eens moeten toevoegen...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ja ik snap het, als er steeds andere namen komen van je vrienden dan weet je op een gegeven moment niet meer wie - wie is dat heb ik ook echt heel verwarrend.

    Twemo ik vind dat ook wel een goed idee dat je een forum kan maken waar iedereen zijn vorige naam op zet, maar dan moet je wel goed zoeken XD

    Ik had ook dat ik een vriendin zocht, maar die nooit kon vinden.. Nu weet ik t nogsteeds nie:P

    Ik snap het een beetje xD
    Maar ik vind het een goed idee..
    Zelf heb ik er niet echt last van, want mijn vriendinnen veranderen niet zo vaak van naam en anders vertellen ze het wel via een Mailtje Of Msn.