• Ik heb toestemming van: Yoda

    Ik zoek: 10 deelnemers

    Nog juryleden nodig? Nee, ik heb twee vriendinnen die helpen :)

    Hoelang? 8 rondes (behalve als de laatste twee gelijkstand hebben) elke ronde duurt 8 dagen tenzij anders aangegeven
    Regels Natuurlijk gelden de regels van Q.

    Extra regels 1. De opdrachten moeten in het nederlands tenzij anders aangegeven.
    2. Als je een proloog doet, mag die in het engels. voor de proloog mag je niet over de 5 regels heen.
    3. De proloog moet in de inleiding gezet worden anders 0.5 aftrek. als je drie keer de proloog NIET in de inleiding heb gezet krijg je twee punten aftrek
    4. Ik doe verschillende themas, ken je een thema niet? stuur een pb en ik geef je een vervangende opdracht.

    Inleveren en uitstel De opdracht
    moet ingeleverd worden binnen de tijdslimiet.
    Opdracht niet op tijd af/niet ingeleverd zonder
    goede reden? Dan is het elke dag 0.5 punten
    aftrek. Dat stopt als de opdracht ingeleverd wordt Uitstel Iedereen heeft 1 joker, als je
    die inzet krijg je 3 punten, om erbij te blijven.

    Puntverdeling Je kan punten krijgen voor:



    1. Orginaliteit

    2.Spelling

    3. De goede tijd (zoals bij de opdracht aangegeven is, of, als dat niet aangegeven is dat je niet in de ene zijn in de verleden tijd schrijft en in de volgende zin in de tegenwoordige tijd)

    4. Hoe breng je het verhaal over? Schrijf je te vlak? Of kan je goed op emoties inspelen?

    5. Hou je je wel aan de opdracht?

    De eerste opdracht (Hongerspelen) jij bent de tribuut die de eerste hongerspelen heeft gewonnen. Hoe voel je je daar bij? Wat vind je van de hongerspelen? Moet je denken aan de kinderen die je vermoord hebt? Enz.


    Minimaal 600 woorden

    Maximaal 2000 woorden

    Je mag ook iets over de maximale limiet zitten maar niet te veel (denk bijvoorbeeld aan 2050
    ong.)

    De prijzen 1e plaats~Een jaar lang 3 creaties naar keuze op mijn profiel promoten


    2e plaats~ Een half jaar 1 creatie naar keuze promoten op mijn profiel


    3e plaats~3 Maanden lang 1 creatie naar keuze promoten

    4de~10de plaats~Een week een creatie naar keuze op mijn profiel
    1e~10de plaats~ de eer

    Nog vragen? ik hoor ze wel :)



    Deelnemers:
    Jafar
    maaikeloves1d
    Eruditie
    Rhyme
    xBooBear
    Kida

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 8:52 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Kweenie. Hoeveel tijd krijg je per opdracht ongeveer? Want heb niet zoveel tijd, maar wil wel graag meedoen. Had erover gelezen, heh
    Maar euhm.. Niet om te kwetsen of zo, of om gemeen te doen. Maar de lay-out ziet er niet echt professioneel of uitnodigend uit, misschien moet je eens bij andere wedstrijden kijken voor een voorbeeld?
    Verder misschien nog een tip: een tweede jurylid is zeer handig. Om alles alleen te moeten verbeteren (zeker voor schrijfwedstrijden) lijkt me zeer moeilijk en tijdrovend.

    Ik geef alleen tips eh! (:

    (nog eens dan. BTW: eigenlijk mag je geen twee topics maken. Je moet een moderator vragen om je topic te veranderen. Als ik jou was zou ik je andere topic melden en zeggen dat hij weg mag, omdat je verkeerd was (: )

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 15:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    Kweenie. Hoeveel tijd krijg je per opdracht ongeveer? Want heb niet zoveel tijd, maar wil wel graag meedoen.
    Maar euhm.. Niet om te kwetsen of zo, of om gemeen te doen. Maar de lay-out ziet er niet echt professioneel of uitnodigend uit, misschien moet je eens bij andere wedstrijden kijken voor een voorbeeld?
    Verder misschien nog een tip: een tweede jurylid is zeer handig. Om alles alleen te moeten verbeteren (zeker voor schrijfwedstrijden) lijkt me zeer moeilijk en tijdrovend.

    Ik geef alleen tips eh! (:

    (nog eens dan. BTW: eigenlijk mag je geen twee topics maken. Je moet een moderator vragen om je topic te veranderen. Als ik jou was zou ik je andere topic melden en zeggen dat hij weg mag, omdat je verkeerd was (: )
    ke wist niet dat dat niet mocht ga t gelijk doen :) ty voor t zeggen :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    candy2001 schreef:
    (...) ke wist niet dat dat niet mocht ga t gelijk doen :) ty voor t zeggen :)

    Graag gedaan hoor (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    (...)
    Graag gedaan hoor (:
    ik heb t gedaan nu is t wachten op antwoord :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    De wedstrijd: -Ik zoek.... deelnemers en ... juryleden
    - De wedstrijd bestaat uit 8 rondes
    (verder nog: misschien welke thema's behandelt worden, of er een Story komt.

    Regels:
    (Regels van Quizlet gelden, dingen die je zelf vindt dat erbij moeten, bv. Respect voor elkaar, teksten in het nederlands of engels?)

    Inleveren en uitstel:
    (Hoeveel tijd je hebt om in te leveren, of het mogelijk is uitstel te krijgen en hoe lang,...)

    Puntenverdeling: (Hoe en waarop geef je punten?)

    Deelnemers:

    Opdrachten:

    Dit is een ruwe vorm van een lay-out die je misschien kan gebruiken. Het kan misschien helpen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 15:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Misschien nog erbij zetten wat men er precies mee kan winnen? (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Sorry, maar dit trekt me niet aan. Je gebruikt niet eens hoofdletters. Heb je dit idee wel goed uitgedacht?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil wel meedoen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scribe schreef:
    Sorry, maar dit trekt me niet aan. Je gebruikt niet eens hoofdletters. Heb je dit idee wel goed uitgedacht?


    Sorry, maar ik ben het hier wel mee eens. Nou ging mijn eerste wedstrijd ook echt bagger en had ik die niet helemaal goed uitgedacht, dus mijn enige tip is om bij andere wedstrijdtopics te kijken, hoe die het doen. Wedstrijden die goed zijn uitgewerkt en aantrekkelijke layout hebben, trekken meer deelnemers.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Scribe schreef:
    Sorry, maar dit trekt me niet aan. Je gebruikt niet eens hoofdletters. Heb je dit idee wel goed uitgedacht?
    ja ik heb t goed uitgedacht, maar caps lock doet t bij mijn computer om een of andere vage reden niet daatom zijn er geen hoofdletters


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Eruditie schreef:
    Ik wil wel meedoen
    je staat erbij :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    candy2001 schreef:
    (...) ja ik heb t goed uitgedacht, maar caps lock doet t bij mijn computer om een of andere vage reden niet daatom zijn er geen hoofdletters


    Hoofdletters kun je ook gewoon met de Shift knop maken. ;)


    Maar ik doe niet mee, heb het al druk genoeg met vanalles en nog wat. Wel veel plezier met je wedstrijd! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je Shift werkt wel, probeer dat eens. (Shift en de letter die je als hoofdletter wil tegelijk ingedrukt houden).
    Je kunt ook beter bij andere wedstrijden kijken. De eerste opdracht staat er, maar wanneer is de deadline? Hoelang kun je uitstel vragen? En is het wel handig de eerste opdracht online te zetten als er maar één deelnemer is? Want misschien komen er niet meer. Het uitstel en joker gebeuren vind ik best wel vaagjes.
    Misschien kun je topic wat aantrekkelijker en netter maken, want dit is niet bepaald.. overzichtelijk. Het zal ook veel aantrekkelijker zijn als je inderdaad hoofdletters gebruikt en enters gebruikt als 't moet. Hoe gebeurt het inleveren? Moet je de link hier zetten? Of het hele verhaal in pb sturen? Of een link in pb?
    Het is beter als je je topic overzichtelijker maakt. Zet bijvoorbeeld in de opdracht nogmaals dat het acht dagen duurt of zet de deadline erop. Voor mij duurde het even voordat ik in het topic kon vinden hoelang één ronde duurt. In de titel staat er 'thema's' terwijl mensen je beter zullen begrijpen als je gewoon 'Fanfictions Schrijfwedstrijd' doet.

    Maar goed, blijkbaar is het je eerste wedstrijd en de mijn eerste verliep nog slechter, dus ik wens je nog veel succes.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 14:12 ]


    Some people are art and do art at the same time

    De beginpost mag dan een beetje rommelig zijn, maar ik geef het een kans
    Ik wil graag meedoen :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    De beginpost mag dan een beetje rommelig zijn, maar ik geef het een kans
    Ik wil graag meedoen :Y)
    ik zet je erbij :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.