• Heey mensies xD

    Oke ik heb dus een voorstel...
    Beetje moeilijk uit te leggen dus ik hoop dat jullie me begrijpen :S

    Ik dacht zo met die naamveranderingen, kvind het nogal verwarrend, dus dacht ik;
    Ik ga nu een voorbeeld geven
    Bijvoorbeeld; mijn nicht noemt TomLover51
    maar als zij nu haar naam zou veranderen in (kzeg nu ff zomaar iets) THLover01x
    en ik weet da nimeer of ik weet da gwn nie, ja dan zit ik daar en vind ik haar nie,
    dus dacht ik; mss kunde zette, als ge zoekt naar TomLover51 in users da er dan sta: TomLover51 = THLover01x
    als ze nu nog een andere naam heeft, bijvoorbeeld: Tommiiboy en ge vindt haar ni, da ge dan gwn intipt; TomLover51
    en da er dan sta: TomLover51 = THLover01x = Tommiiboy en dan hebde die user...

    Omg, ik durf te wedde da niemand mij hier snapt :S
    maar ik weet niet hoe ik da moet uitlegge :( als er iemand is die het snapt kan je da dan mss wa beter uitleggen? want ik ben echt zeer slecht in dingen uitleggen,,
    En is et een goe idee?? (als get snapt tenminste..)

    x.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Er is toch al een topic waar automatisch alle veranderde namen komen te staan.xD


    ok



    Twemo ik vind dat ook wel een goed idee dat je een forum kan maken waar iedereen zijn vorige naam op zet, maar dan moet je wel goed zoeken XD

    Ja dat klopt, maar dan vind ik dat je dan niet moet zeuren dat er mensen naamsveranderingen hebben zonder dat je daar bewust van bent wie het is.
    het zal het makkelijst zijn, dat degene die zijn naam wilt veranderen vóór die dat doet. ff een mailtje stuurt naar alle vrienden. dan kan iedereen hem of haar toevoegen maarja, als het dan toch via zo'n sticky moet, moeten ze dat maar gewoon op alfabetische volgorde zetten :P
    Ik hoop anders wel dat ze ervoor kunnen zorgen dat het automatisch gaat. want als ik een berichtje krijg van.

    'PANDA HEEFT ZIJN NAAM VERANDERT'

    dan weet ik dat, dan kun je dat ook in combinatie met het sticky doen, zodat ik daar kijk bij de P en zie oké panda is nu aardbei.


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Er is toch al een topic waar automatisch alle veranderde namen komen te staan.xD

    Klopt, sorry. Ik heb net gekeken...
    Maar om eerlijk te zijn vind ik dat niet genoeg.
    Mijn excuses voor het feit dat ik dacht dat het er niet was.
    Maar het punt is is dat je moeilijk iemand zoeken kan waarvan je niet weet dat die een naamverandering heeft gehad...
    dus dan toch een melding?
    Of gewoon áls de leden de namen willen veranderen zeggen:
    Mail al je vrienden dat je een naamsverandering neemt en zet je toekomstige naam erbij. Makkelijk is dat toch!


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?