• Haai ~

    ik zou eerlijk gezegd niet weten of dit bij School moest of niet. dus verplaats maar als het niet juist staat.

    Na oké, back to the point; Ik heb vandaag echt veel winkels afgeschuimd om een degelijke schooltas te vinden, maar ik heb niets gevonden <.< Ja ik weet het, ik zoek er nog al laat achter; Maar we hebben echt geen tijd gehad wegens redenen. Dus mijn vraag: Weet er iemand waar je degelijke schooltassen kan kopen, in welke winkels en liefst ook winkels die ze in België hebben ^^

    xoxo'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 19:31 ]

    HappyLand.:'D


    - hoi ;D

    In Leest is dat trouwens.


    - hoi ;D

    Ik heb een roze Eastpak, en verder ben ik niet bekend met de tassenwinkels van België, ik had je graag verder willen helpen, sorry. :Y)

    o.o

    hebben ze in België dee V&D?


    We can only learn to love by loving.

    Mebel, denk er wel aan dat ik naar het tweede jaar ga en dat ik waarschijnlijk veel boeken en zo ga meekrijgen <.<

    Fighter schreef:
    o.o

    hebben ze in België dee V&D?

    De wattes?

    Conspiracy schreef:
    Mebel, denk er wel aan dat ik naar het tweede jaar ga en dat ik waarschijnlijk veel boeken en zo ga meekrijgen <.<

    Ja hoor ;p
    Mijn broer heeft daar ook een gekocht :D


    - hoi ;D

    Dreamland ?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb gewoon een Eastpak gekocht, en daar twee Iron Maiden patches op gedaan ^^


    Caution first, always.

    @a' lies
    nee dus

    is een warnehuis in Nl =3


    We can only learn to love by loving.

    IronAimaiden schreef:
    Ik heb gewoon een Eastpak gekocht, en daar twee Iron Maiden patches op gedaan ^^

    Ja, ik wou ook een Eastpak, maar mijn moeder vond datie te klein leek ._. Dus mocht ik 'm niet

    Misschien kun je online eentje zoeken en bestellen? :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik ben niet zo bekend met winkels uit België tbh ;_; maar kan je ze niet vinden in winkels waar ze ook agenda's verkopen?
    En moet je een rugtas of kan een schoudertas ook?


    There are several things that I have been doing wrong.

    In dreamland hebben ze veel rugzak.
    & in torfs heb ik een paar leuke schoudertassen van Fris&company gezien. (nerd)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Iets als V&D(ik weet niet of jullie die hebben),daar vind je wel van die merken


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;