• Haai ~

    ik zou eerlijk gezegd niet weten of dit bij School moest of niet. dus verplaats maar als het niet juist staat.

    Na oké, back to the point; Ik heb vandaag echt veel winkels afgeschuimd om een degelijke schooltas te vinden, maar ik heb niets gevonden <.< Ja ik weet het, ik zoek er nog al laat achter; Maar we hebben echt geen tijd gehad wegens redenen. Dus mijn vraag: Weet er iemand waar je degelijke schooltassen kan kopen, in welke winkels en liefst ook winkels die ze in België hebben ^^

    xoxo'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 19:31 ]

    Ik heb er één in Aartselaar gekocht, één van Eastpak. Het is een winkel waar je ook bagage kunt kopen. Maar de in wintercollectie zijn het allemaal donkere en sombere kleuren. Mijn paarse komt dus nog van de zomercollectie. ;D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 22:02 ]


    Only losers can act the way you do

    Gewoon in winkels waar ze schoolspullen verkopen
    Bv ; Kinderplaneet (redelijk kinderachtig ja, maar ik heb daar wel een zalige boekentas van), unikamp, happyland ...


    Live life limitless.

    Ik heb geen idee of ze bij jullie een V&D hebben maar daar verkopen ze eastpak' en die heb ik ook een babyroze. Maar die kan je meestal ook bij tassenwinkels kopen.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 21:53 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb de mijne in AS adventure gekocht..
    Tis nen eastpak van mij :)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb een Eastpak. :Y)
    Ik zou het btw niet weten..


    -