• Heey, ik wil graag een neuspiercing, maar dat mag niet van me ma. En zeggen dat anderen dat wel mogen van mijn leeftijd (ik ben 15) helpt niet, want daar trapt ze niet in... Dus ik wou graag weten of jullie ook zo'n soort probleempje hebben thuis en als iemand weet wat ik zou kunnen doen om het toch wel te mogen. :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Alysse schreef:
    (...)
    Mnee,
    ik wil al jaren een tepelpiercing, :9~

    serieus? (cat)


    -

    Treasury schreef:
    (...)
    serieus? (cat)

    Nee,
    ik wil er één in mijn vagina > <


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Nee,
    ik wil er één in mijn vagina > <


    Jaaa, want dat geloof ik :8


    -

    @Alysse IN je vagina nog wel :'D.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    @Alysse IN je vagina nog wel :'D.

    Dat heeft niet iedereen, dus mijn besluit staat vast. Ik zal em vast wel eens laten zien aan jou.

    Ghaaha. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Dat heeft niet iedereen, dus mijn besluit staat vast. Ik zal em vast wel eens laten zien aan jou.

    Ghaaha. :9~


    Owkeej... GatverxD


    Second star on the right and straight on till morning

    ik ben 12 en heb al een neuspiercing =D dus zeg maar dat het wel zoow is en dat ut heel leuk staat =D

    Als je hem écht heel graag wil, kan je toch nog wel een jaartje wachten? (desnoods nog iets langer..?)
    Of ligt dat nou aan mij :')


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    Als je hem écht heel graag wil, kan je toch nog wel een jaartje wachten? (desnoods nog iets langer..?)
    Of ligt dat nou aan mij :')


    tjaa. toen ik 2 gaatjes per oor kreeg zei ze; voorlopig niet meer
    dat was zo'n 3 jaar geleden o.o


    Second star on the right and straight on till morning

    Ehm ik heb dat probleem niet. op me vanaf me 12de begon ik met piercings en dat mocht.. dus mja


    I build a house for your bones!

    volgens mij moet je 16 zijn om zonder toestemming van je ouders een piercing te lateen zettenm


    Food.

    dat probleem had ik ook, al ben ik 16, maar heb vorige week vrijdag gewoon lippiercing gezet en ik mag hem houden, onder veel commentaar en gezeur van mijn moeder(cat)


    I solemny swear i am up to no good

    MuraiKabuki schreef:
    dat probleem had ik ook, al ben ik 16, maar heb vorige week vrijdag gewoon lippiercing gezet en ik mag hem houden, onder veel commentaar en gezeur van mijn moeder(cat)

    cool:Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    je moet gewoon kijken, bij sommige juweliers doen ze dat ook, daar heb ik de mijne ook laten zetten en wel zonder toestemming!
    dus.. hopelijk heb je der wat aan
    xxx;)


    i like cookies :Y)

    Dankje :Y)


    Second star on the right and straight on till morning