• Ik heb een rotschool, het is er oud, lelijk grauw en de gangen stinken ! Mijn klas trekt ook al op ni veel, we zitten met dertien in de klas, dertien meisjes ! En de helft zijn bitches, ik kan niet wachten tot de volgende zomer -__-


    Just a simple "I love you" (:

    Ben je naar de middelbare/naar een andere school gegaan dan? Dan had je toch van tevoren voor een andere school kunnen kiezen, als je deze helemaal niet leuk/goed vindt?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Das kut mijn school is net verbouwt


    I Got My Party Tonight<33

    Vraag om ovetplaatsing?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Neem de tijd na een week kan je niet weten hoe je klasgenoten zijn. Dat veranderd in de loop van het jaar wel. Geloof me.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    das rot voor je Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Rotleraren, rotmentor, rotboeken, rotschriften? Nee, ik leef met je mee, ik heb ook echt een vre-se-lijke klas. Allemaal van die tutjes die me voor lesbo uitschelden enzo -_- (En ja, ik weet al welke klas ik heb. En nee, ik hoef nog niet naar school.) Je moet maar zo denken, je hebt de pauze's om met de mensen die je mag op te trekken, in de klas hoef je niet perse met iedereen bevriend te zijn.


    You move me ......... Kurt

    Pervert schreef:
    Rotleraren, rotmentor, rotboeken, rotschriften? Nee, ik leef met je mee, ik heb ook echt een vre-se-lijke klas. Allemaal van die tutjes die me voor lesbo uitschelden enzo -_- (En ja, ik weet al welke klas ik heb. En nee, ik hoef nog niet naar school.) Je moet maar zo denken, je hebt de pauze's om met de mensen die je mag op te trekken, in de klas hoef je niet perse met iedereen bevriend te zijn.


    Vorig jaar hebben ze mij ook uitgescholden voor lesbo, de meest lulligste verklaring was: Gij hebt geen lief, daarom denk ik da gij lesbi bent -__-


    Just a simple "I love you" (:

    Je bent niet de enige met een rotklas, Ik heb dat ook :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Explanations schreef:
    (...)

    Vorig jaar hebben ze mij ook uitgescholden voor lesbo, de meest lulligste verklaring was: Gij hebt geen lief, daarom denk ik da gij lesbi bent -__-

    Ik zou serieus midden in de klas een meisje nepzoenen (met duim weet je wel) en dan diegene die dat zei aankijken en mijn lippen aflikken.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 16:13 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Decoy schreef:
    Neem de tijd na een week kan je niet weten hoe je klasgenoten zijn. Dat veranderd in de loop van het jaar wel. Geloof me.


    idd
    zo dacht ik vorig jaar ook over mijn klas.
    maar weetje het zijn de meest leuke en gezellige mensen die ik ken.
    ze leven met je mee als je het moeilijk hebt, ze zijn eerlijk en ze nemen het voor je op.

    ze zijn geweldig.

    mis. zie je het nog niet maar zijn het wel hele leuke kindere


    We can only learn to love by loving.

    Screwed schreef:
    (...)
    Ik zou serieus midden in de klas een meisje nepzoenen (met duim weet je wel) en dan diegene die dat zei aankijken en mijn lippen aflikken.


    Haha, miss doe'k da wel^^


    Just a simple "I love you" (:

    Ik moest naar een andere school waar ik niemand ken.
    & vandaag was mijn eerste dag, we zitten zo met 22meisjes. (:
    Maar ze zijn best aardig. (nerd)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Unscarred schreef:
    Ik moest naar een andere school waar ik niemand ken.
    & vandaag was mijn eerste dag, we zitten zo met 22meisjes. (:
    Maar ze zijn best aardig. (nerd)

    jij hebt geluk ;o


    Just a simple "I love you" (:

    Troost je, ik zit met 28, vet veel. En rond heel de school staat een dikke muur, net een gevangenis.

    Mietjuh schreef:
    Troost je, ik zit met 28, vet veel. En rond heel de school staat een dikke muur, net een gevangenis.

    Dat is bij mij ook, wij zitten tussen vier muren ;o


    Just a simple "I love you" (: