• Ik had een ideetje. (:

    Als je bijvoorbeeld problemen hebt ofzo. Dat er dan een paar standaard mensen zijn die je een pbtje ofzo mag sturen. Zij zullen niets doorvertellen en geven je graag advies!
    Het is slim als je er een paar neemt, zodat er altijd wel iemand is die je, een beetje, vertrouwd.

    Of is dat ook Aurelia's baan?=X
    En sorry als er al zo iets is geweest.

    Xo'

    Edit;
    Met problemen, bedoel ik problemen thuis. Of met vriendin/school.;D


    Antwoord van een moderator!:
    Dit gaat er niet komen.
    Ooit was er al hulppersoon en daarna hulppersonen, die accounts staan nu niet meer op actief, want het mag niet.

    Als iemand op zo'n account een tip geeft of een advies dat verkeerd valt, en er gaat iets verkeerd, dan kan Quizlet aansprakelijk gesteld worden. En dat willen we niet.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 16:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 sep 2009 - 16:35 ]


    everything, in time

    Mietjuh schreef:
    Nou, ze zullen vast wel hun mail checken hoor, is vast wel een gezamenlijk adres.


    ik geloof je wel maar ik zie ze nooit meer Jolla. ;3


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het een goed idee.Ik wist niet dat ze al bestonden


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik vind trouwens, dat iedereen mag weten wie ze zijn. Want je stuurt ze een pbtje, dus ze zien toch niet dat je dat hebt gestuurd!
    En als het goed is, vertellen ze niets door! Dus niemand komt erachter.

    En dat je er ook bij kan zetten dat je geen advies wil, maar gewoon je verhaal kwijt wil.

    Ohja, als je weet wie het zijn, hoef je ook niet te zoeken.:Y)


    everything, in time

    Ik ben vaak online, wil dat best voor de mensen hier doen :3
    Dusja :3
    wel klote dat ze nooit online zijn, want ze lijken me best handig..


    your eyes are like stars in the night.

    Dit gaat er niet komen.
    Ooit was er al hulppersoon en daarna hulppersonen, die accounts staan nu niet meer op actief, want het mag niet.

    Als iemand op zo'n account een tip geeft of een advies dat verkeerd valt, en er gaat iets verkeerd, dan kan Quizlet aansprakelijk gesteld worden. En dat willen we niet.

    Desolate schreef:
    Ik vind trouwens, dat iedereen mag weten wie ze zijn. Want je stuurt ze een pbtje, dus ze zien toch niet dat je dat hebt gestuurd!
    En als het goed is, vertellen ze niets door! Dus niemand komt erachter.

    En dat je er ook bij kan zetten dat je geen advies wil, maar gewoon je verhaal kwijt wil.

    Ohja, als je weet wie het zijn, hoef je ook niet te zoeken.:Y)


    dat vind ik onhandig.
    want straks geef je advies wat niet goed uitwerkt dan kunnen die mensen e de hele tijd blijven achtervolgen op Q enz.

    ik vind de anonimiteit veel handiger.
    Ik zou niet willen weten tegen wie ik praat wanneer ik zoiets schrijf hoor. ;x eerlijk gezegt


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    diezijn er

    maar die idioten zijn nooit online ;x
    - ja dat klonk lullig maar als je een baan aanneemt fz dan kom je toch ook opdagen. dit is precies hetzelfde. (A)

    Ze mogen het niet meer :) Dan kan je ze wel idioot noemen, maar de accounts staan niet meer op actief :)

    Krullie schreef:
    (...)
    Ze mogen het niet meer :) Dan kan je ze wel idioot noemen, maar de accounts staan niet meer op actief :)
    Waarom niet? Als ik vragen mag :x


    Only losers can act the way you do

    Krullie schreef:
    (...)
    Ze mogen het niet meer :) Dan kan je ze wel idioot noemen, maar de accounts staan niet meer op actief :)


    pff maar dat wist ik niet ? o.o


    We can only learn to love by loving.

    Krullie schreef:
    Dit gaat er niet komen.
    Ooit was er al hulppersoon en daarna hulppersonen, die accounts staan nu niet meer op actief, want het mag niet.

    Als iemand op zo'n account een tip geeft of een advies dat verkeerd valt, en er gaat iets verkeerd, dan kan Quizlet aansprakelijk gesteld worden. En dat willen we niet.


    Hmm,,
    iksnaphet.
    Zo had ik er nooit over nagedacht!

    Nee, dan vind ik het wel logisch ja.. Want Q mag natuurlijk niet aansprakelijk gesteld worden! Dan moet de site dadelijk weg. Maar best wel lullig dat dan de hele site wordt aangesproken. Terwijl één iemand iets 'fout' heeft gedaan!


    everything, in time

    Zie de reactie er boven en in het begin post in het rood