• De titel zegt het eigenlijk al.

    Nu mijn ervaring :

    Ik heb hier op quizlet een meisje leren kennen en heb haar voor het eerst gezien bij de Efteling. Ondanks dat het kort was. Was het wel super om haar even te zien. Uiteindelijk is vanwege een trein storing ze bij mij blijven slapen met 2 vriendinnen.
    Nu denken jullie vast ja wat heeft het met een bekend iemand te maken ? Dat zal ik jullie even uitleggen. Jullie kennen natuurlijk vast wel de dolly dots. nou de moeder van dit meisje is een zangeres van de dolly dots. nu ben ik een weekje geleden ongeveer naar hun toe geweest en heb ik ook voor het eerst die moeder ontmoet. Het is echt een schat van een vrouw. Heel open en de warmte straalt er vanaf.

    En wat is jullie ervaring hier mee ?
    x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)
    Een dude van Lexington Bridge. Staat er in liefe schat

    Oké, het is echt een echte boyband -.-"

    Ik vind die Dolly Dots. muziek. echt KUT. maar ik vind ze zo fucking grappig x'D Ik weet niet. Niet lullig bedoelt natuurlijk, maar zommige dingen, vind ik zo dom, of slecht, dat het gewoon hilarisch word x'D Sorry [A]


    The economy is suffering, let it DIE!

    Dat ze gewoon, zo slecht zijn, dat ik het grappig vind. ik weet niet.. gewoon lotte logica. als ik ze zie. ik vind dat ZO grappig x'D Me ouders vinden het geweldig, en ik kan er bij janken van het lachen. ik had al gereageert, maar moest opnieuw, want me pc spaced hem. btw. dit is niet lullig bedoelt hoor :l


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb al met Koen Buyse, Avril lavigne ( is proud on that ! ) De gitarist van Within temptation, The veronica's & Amy Lee gepraat.
    Maar dat komt omdat mijn papa manager is van de podia en concerhallen ( dus hij bouwt het op, breekt het af, verlichting blablabla ) & voor de mensen die nu weer gaan vragen van waarom heb je dan nog niet met tokio hotel gepraat, wel dat zit zo, mijn pa laat mij nog niet eens in de kamer ernaast want hij is bang dat zijn dochter wel eens heel stiekem iets zou kunnen uitsteken met hun -.- echt dom o.o Als ik weer eens zeur dan geeft hij altijd het antwoord van ' Angela je komt er niet bij, je bent niet te vetrouwen & je flirt veel te graag' nou leuk als je dat van ja pa hoort toch >.O! mijn bloed kookt weer eens.Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat ik ze zou doodknuffelen x'] Ma goed zo zit het dus. Ciau.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Ik heb al met Koen Buyse, Avril lavigne ( is proud on that ! ) De gitarist van Within temptation, The veronica's & Amy Lee gepraat.

    Maar dat komt omdat mijn papa manager is van de podia en concerhallen ( dus hij bouwt het op, breekt het af, verlichting blablabla ) & voor de mensen die nu weer gaan vragen van waarom heb je dan nog niet met tokio hotel gepraat, wel dat zit zo, mijn pa laat mij nog niet eens in de kamer ernaast want hij is bang dat zijn dochter wel eens heel stiekem iets zou kunnen uitsteken met hun -.- echt dom o.o Als ik weer eens zeur dan geeft hij altijd het antwoord van ' Angela je komt er niet bij, je bent niet te vetrouwen & je flirt veel te graag' nou leuk als je dat van ja pa hoort toch >.O! mijn bloed kookt weer eens.Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat ik ze zou doodknuffelen x'] Ma goed zo zit het dus. Ciau.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    omg het komt er 2 keer op -.-


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    omg het komt er 2 keer op -.-

    Je kunt dat soort dingen ook verwijderen >.<

    (...)
    Je kunt dat soort dingen ook verwijderen >.<


    Heb ik nu ook gedaan, ma von het gwn dom ^^


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    ik heb even met Frank Groothof van Sesamstraat gepraat enne met... een of andere schrijver


    I am an idiot, I move.

    Ik heb al met Koen Buyse, Avril lavigne ( is proud on that ! ) De gitarist van Within temptation, The veronica's & Amy Lee gepraat.

    Maar dat komt omdat mijn papa manager is van de podia en concerhallen ( dus hij bouwt het op, breekt het af, verlichting blablabla ) & voor de mensen die nu weer gaan vragen van waarom heb je dan nog niet met tokio hotel gepraat, wel dat zit zo, mijn pa laat mij nog niet eens in de kamer ernaast want hij is bang dat zijn dochter wel eens heel stiekem iets zou kunnen uitsteken met hun -.- echt dom o.o Als ik weer eens zeur dan geeft hij altijd het antwoord van ' Angela je komt er niet bij, je bent niet te vetrouwen & je flirt veel te graag' nou leuk als je dat van ja pa hoort toch >.O! mijn bloed kookt weer eens.Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat ik ze zou doodknuffelen x'] Ma goed zo zit het dus. Ciau.
    Omg. Avril, The Veronicas en Amy Lee zijn gwn awesome :]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ohjaaa! Het vriendje van mijn neef heeft in het koor gezongen van volgens mij het grootste Within Temptation concert tot nu toe en door hem hebben wij nu handjekrabbelsxD^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hm,Ik heb met deze sterren is gepraatookal was het kort
    - Joep van 't Hek (Familie dus logisch?!)
    - Nicolette van dam
    - EX-Profvoetballers

    de zanger van Black Gold, Eric :'DDD
    ik sta ook op de foto met hem, maar hij was echt schattig XD

    Nooit met zo iemand gepraat ofzo, maar in Alphen a/d Rijn is er wel kans dat je een BN'er tegen komt.
    Martin Verkerk
    Salah Edin
    Dennis (Gouden Kooi)
    Een paar mensen uit de politiek -_-
    Ex-profvoetballers
    Bekende Journalisten & cabratiers
    En nog zo'n kind uit de goudenkooi, ik dacht... Lieke

    En verder heb ik op dezelfde basischool gezeten als Johnny Heitinga =']


    Sweet dreams will come true.

    Bij de kids Top 20 mocht ik ooit een vraag stellen xD Aan Djumbo ofzo xD Jaja.. Boeiend he xD