• De titel zegt het eigenlijk al.

    Nu mijn ervaring :

    Ik heb hier op quizlet een meisje leren kennen en heb haar voor het eerst gezien bij de Efteling. Ondanks dat het kort was. Was het wel super om haar even te zien. Uiteindelijk is vanwege een trein storing ze bij mij blijven slapen met 2 vriendinnen.
    Nu denken jullie vast ja wat heeft het met een bekend iemand te maken ? Dat zal ik jullie even uitleggen. Jullie kennen natuurlijk vast wel de dolly dots. nou de moeder van dit meisje is een zangeres van de dolly dots. nu ben ik een weekje geleden ongeveer naar hun toe geweest en heb ik ook voor het eerst die moeder ontmoet. Het is echt een schat van een vrouw. Heel open en de warmte straalt er vanaf.

    En wat is jullie ervaring hier mee ?
    x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik heb hooguit 10 woorden gewisseld met Yannick van der Velde uit de films 'In oranje' en 'De brief voor de koning' was trouwens bij de première van die laatste film x'D
    en ohja, ik msn soms/vaak met Ronnie van Jeremy's aangezien ik ze op msn heb xD

    Ik ken Dean, via mijn nicht. & Dean is cool!x)
    Ik ken Thor x) Thor is ook cool
    & ik ken Belle Perez, via mijn oma die nie ver van haar woont of woonde, wth evr [die is niet cool.]


    Turning up the volume

    & ik heb gepraat met Yuri & Matt die mee deden aan ketnet pop x)
    lol
    btw; al die mensjes zijn belgen als je t nognie zou door hebben x)


    Turning up the volume

    (...)Héééééé, was dat bij de première van De brief voor de koning?(H) Btw; Quinten is vet schattig x']

    Haha klopt ja! *late reactie van mij xD* Inderdaad Quinten ís een schatje!! (heeft spijt dat ik niet met hem op de foto ben geweest:()


    Why don't you break my heart

    Mijn moeder was/is fan van de dolly dots xD

    Ik heb eigenlijk niet echt iets (denk ik)
    Jaa ik heb dezelfde achternaam als Marly (Nina van GTST) en Joey (van Kinderen geen bezwaar)
    Voor de mensen die vermist kennen: ik ken daar de mensen XD
    En toen ik 6 jaar was ofzo ben ik een keer in die show van k3 geweest :S 0_o
    (Okee ik hou er over op XD ik weet niets meer)


    bla bla bla

    (...)
    Haha klopt ja! *late reactie van mij xD* Inderdaad Quinten ís een schatje!! (heeft spijt dat ik niet met hem op de foto ben geweest:()
    Wtf.;O Waar liep hij dan rond want ik heb ong. 10 woorden met Yannick gewisseld en die zei dat Quinten ook ergens rond zou lopen maar heb `m niet gezien(huil)0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn vaders familie kende de koningin :'DD Toen mijn vader nog in ze wiegje lag is beatrix een keer komen kijken x'D En mijn oom is geloof ik een keer naar een verjaardag geweest van een prinses ofzo =P

    Zelf niet eigenlijk x'D Uuuh... Ik heb een keer Frans Bauer zien lopen x'D
    En toen keek hij me aan ¬¬ Was meteen echt vet beledigd ik bedoel .. Frans Bauer O_O Pfft...
    [justkidding x'D]


    Mew <3

    Nou bij mij op school zitten en zaten er best wel wat mensen die in films hebben gespeelt. bijv...
    Ruud Feltkamp(speelt noud in GTST)
    Quinten Schram (speelt in pietje bell pietje bellx'D en nog in andere films)
    Serge price( speelt onoval in de griezelbusx'D)
    en dan kent me pa nog Paul verhoeven en die heeft de film zwartboek gemaakt(me pa was assistentje van paulx'D)
    en ja daar heb ik wel eens mee gepraat met al die gassie's
    Zoë outx'D


    Haters Make Me Famous

    Héééééé, was dat bij de première van De brief voor de koning? Btw; Quinten is vet schattig x']

    Hij zit bij mij op schoolx'D en dit meen ik serieus!


    Haters Make Me Famous

    Ik heb gepraat met : Yannick van de Velde en Jan Smit op de premiere van de Brief voor de koning. En verder ben ik naar de set waar de Harry Potter film werden opgenomen geweest, waar ik dus met heel veel acteurs heb gepraat.
    Dit zal ik even uitleggen. De oom van mijn beste vriendin speelt Severus Sneep. Mijn beste vriendin die is Engels en die woont hier in de buurt. En wij mochten een keer van Alan (zijn echte naam) mee naar de set wat natuurlijk super leuk was!


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    de zanger van Black Gold, Eric :'DDD
    ik sta ook op de foto met hem, maar hij was echt schattig XD


    OH& Roger van The hot stewards <'33. hij was ook lieef :'D

    (...)
    Hij zit bij mij op schoolx'D en dit meen ik serieus!
    chillheid:P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb gepraat met : Yannick van de Velde en Jan Smit op de premiere van de Brief voor de koning. En verder ben ik naar de set waar de Harry Potter film werden opgenomen geweest, waar ik dus met heel veel acteurs heb gepraat.
    Dit zal ik even uitleggen. De oom van mijn beste vriendin speelt Severus Sneep. Mijn beste vriendin die is Engels en die woont hier in de buurt. En wij mochten een keer van Alan (zijn echte naam) mee naar de set wat natuurlijk super leuk was!


    Ben jaloers dat je Sneepje hebt gesien O.O'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)Héééééé, was dat bij de première van De brief voor de koning?(H) Btw; Quinten is vet schattig x']

    Idd, die Quinten da's toch die gast van Pietje Bell Hea?
    Daar was ik vroeger altijd verliefd op XD
    Nja, Jan Smit is maar een raar geval XD
    En die Yannick heb ik op de achter kant van een pak hagelslag gezien XD Em Ik vind dat hij niet veel heeft om sterallures over te hebben XD
    Maar ik heb ooit eens hallo mag ik een handtekening tegen Kate Ryan gezegd XD
    en zij zei: Ja tuurlijk. XD
    Mjah, Uiteindelijk zijn het ook maar mensen hea XD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Die ene blonde presentatrice van Het Klokhuis
    Magic Unlimited.
    Me basischooljuffrouw kwam een keer Jodi Bernal tegen
    Jaja ik ben goed bekend in Bn-er land ^^


    BAM!