• De titel zegt het eigenlijk al.

    Nu mijn ervaring :

    Ik heb hier op quizlet een meisje leren kennen en heb haar voor het eerst gezien bij de Efteling. Ondanks dat het kort was. Was het wel super om haar even te zien. Uiteindelijk is vanwege een trein storing ze bij mij blijven slapen met 2 vriendinnen.
    Nu denken jullie vast ja wat heeft het met een bekend iemand te maken ? Dat zal ik jullie even uitleggen. Jullie kennen natuurlijk vast wel de dolly dots. nou de moeder van dit meisje is een zangeres van de dolly dots. nu ben ik een weekje geleden ongeveer naar hun toe geweest en heb ik ook voor het eerst die moeder ontmoet. Het is echt een schat van een vrouw. Heel open en de warmte straalt er vanaf.

    En wat is jullie ervaring hier mee ?
    x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ehm ik heb ooit ehh 3 kwartier ofzo gepraat met Yannick van de Velde, Quinten Schram en Jan Smit (helaas hij was er ook bij) En ja, Quinten was de enige leuke om mee te praten want die is gewoon normaal en Yannick en Jan hebben sterallures (Yannick) en Jan is arrogant-_-"


    Why don't you break my heart

    Op Rock Werchter even met de jongens van Panic At The Disco gepraat tijdens een signeersessie aan de Humo~stand :D

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Nee, kheb nog nooit een bekend iemand gezien of mee gepraat.

    jelle cleymans&spring
    An jordens&staf coppens
    en de rest vn ketnet

    Within temptation kan ik elke dag heen xD

    ze wonen tegen overmijn vriendin en ja echt waar ik heb met hun gepraat en binnen geweest ( nee geen vila gewoon een huis oke iets groter dan een normaal huis maar geen vila! )
    ze hebben een dochter * slaat op hoofd hoe hete die okal weer* naja naam vergeten ooh ja loena!! of tog niet -.-' sheiße naja volgens mij was het wel loena XD jaa loena!! xd maar ja en ze zijne cht aardig en ja Sharon draagt ook wel is jurken thuis, en ja robert draagt ook kleding die die draagt leren jack bijv..
    ooh ja ik kwam daarvoor de deur staan met vriendin naast me om handtekening te vragen ou die heb ik alleen ik vroeg het met een tokio hotel t-shirt aan xD hun begonnen te lachen xD
    en me vriendin mag op hun dochter passen als ze even weg zijn :D 1 dag en dan word ze betaald
    en ikke een keer mee mogen miss !! YAAAAY!!!!

    HYPEERXD


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Uhmm... ik weet niet eens meer met wie ik allemaal heb gepraat. Met heel veel inieder geval.
    Uhm, ik noem de gene op die ik nog weet. ><
    -Kim-Lian
    -Ali B
    -Yes-R
    -Frank Boeijen
    -Die meiden van k3 >< Daar was ik vroeger fan van ofzo XD
    -Henk westbroek, nouja, dat was niet praten, maar toen ik geboren werd heb ik bij hem op schoor gezeten XD
    -Met een vrouw in een enge lange jurk waar ik de nam niet meer van weet...

    En die allemaal heb ik gesproken op het werk van me pa ><

    uhm jaaa.. de jeremy's een paar x!
    frans bauer.(IEEEEL)
    gebroeders co ( XD OUD)
    francine oomen ..( vn de hoe overleef ik boeken)
    Mirjan oldehave ( boekeschryfster)
    paul van loon ( boekeschryver)
    meer niet denk of ohjaaa...
    kim lian! XD

    Ik was laatst op vakantie naar brabant, centerparks *kempervennen* en daar was een Tros muziekfeest, en we stonden bij de uitgang waar de sterren in en uit liepen n__n
    entoen ging Jan Smit handtekeningen uitdelen, dus ik zo; Wilt u met mij op de foto :'D?
    dus toen zei hij; ja met jou altijd ^^..
    en ik sta met nick en simon op de foto, en dat vind ik best wel super vet n__n


    I don't need words to feel those lips.

    euhm ja ma ik ben zen naam vergtn:$ ik had met hem is gepend euhm..AJA ! Jan Schepens(acteur van België)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nee xD

    Ik heb een keer gechat met de echte marieke westenenk van Anubis. Dat was ook wel cool!(yeah)


    --

    Eumm, me Bartje van Schuif Af (baby) En, mijn mama me Kristel vn K3 (baby), Tom Barman [dEUS] [, enn, nog iemand diek nimmer weet :P
    Ze kome wel allmaal uit België :)


    007

    ik heb di-rect ontmoet, niet dat ik fan ben ofzo, maar mijn moeder werkt bij een heater waar ze kwamen optreden en ik mag daar gewoon backstage rondhuppelen want iedereen kent me daar XD
    en ik.... *denkt* ken frank groothof (die speelt in sesamstraat XD)
    en mijn moeder is een goede vriendin van amanda strydom, een zangeres uit zuid afrika
    XD en dat was het geloof ik XD

    en het schijnt dat ik pas iemand uit gtst op het treinstation de weg heb gevraagd XD maar ik kijk die serie niet XD dus ik heb geen flauw idee of dat nou een grapje was of echt waar was XD

    Ehm ik heb ooit ehh 3 kwartier ofzo gepraat met Yannick van de Velde, Quinten Schram en Jan Smit (helaas hij was er ook bij) En ja, Quinten was de enige leuke om mee te praten want die is gewoon normaal en Yannick en Jan hebben sterallures (Yannick) en Jan is arrogant-_-"
    Héééééé, was dat bij de première van De brief voor de koning?(H) Btw; Quinten is vet schattig x']