• Kijk, mijn school is echt heel stom geworden, vroeger verkochten ze soms hotdogs, hamburgers, chocolade, enz. Er was een automaat waar men koeken, yoghurt, chocomelk, actimel, .. kon kopen, wel dat is nu allemaal weg. Men kan nu ook geen frisdrank meer kopen, ja ik ben al op drinkstaking want ik kan niet zonder cola ;o Wij zijn een handelschool, dus verkopen op de speelplaatst veel dingen, dus nu mag er niets ongezonds meer verkocht worden, moeten wij appels en peren gaan verkopen, right, > <
    Maar we mogen maybe zelf wat kiezen en gaan smoothies nemen, dat is wel lekker. De regel van de gsm is ook helemaal aangepast, ook zo kak, maar ik weet niet meer hoe hij is. Bij de eerste bel moet iedereen naar zijn/haar rij, bij de tweede moet iedereen 2 per 2 naast elkaar in een rijtje gaan staan, net alsof we kleutertjes zijn. We mogen in de voormiddag en namiddag niet meer in de refter, kunnen we buiten in de winter koud leiden. En dan zijn alle lekkere jongens van vorig jaar weg, kan ik niet meer op mijn vertrouwde gastjes geilen : ( pfah, ik haat dien stomme directeur ook.

    De directeur moet mij trouwens. :9~

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 18:31 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Dat van de kantine vind ik goed. Was vroeger ook zo. Houden zo.
    Kinderen van tegenwoordig kunnen alleen maar vet eten >< Dus goed van de kantine dat ze gezond doen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Daamn, ik zou in alle mogelijke manieren beginnen staken ^^


    -

    Arm kind o.o
    kom bij mij op school
    =3 wij kunnen alles uit automaten halen en er is een snackbar + supermarkt in de buurt


    We can only learn to love by loving.

    Je hebt geluk gehad, dat je dat überhaupt hebt gehad. Wij hebben dat nooit gehad. Enkel tijdens de middag kan je in de refter frisdrank drinken ><


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    waw, zoals je zegt echt net een kleuterschool O.o


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ocharme, ik kan beter maar niet zeggen dat het op mijn school even erg is. Nog erger soms. >< Behalve in de rij staan, dat moeten we niet meer doen vanaf het derde. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Rickjuh schreef:
    Dat van de kantine vind ik goed. Was vroeger ook zo. Houden zo.
    Kinderen van tegenwoordig kunnen alleen maar vet eten >< Dus goed van de kantine dat ze gezond doen.

    Er zitten best veel dikke mensen op mijn school, ghaha. Speciaal voor hen maybe > <
    Mnee, nu kan ik niet eens meer een koek ofzo komen, en mijn mama koopt geen lekkere koeken en ik was helemaal verslaafd aan die lekkere koeken van 't school en pf .


    Some people make the world special just by being in it

    Fighter schreef:
    Arm kind o.o
    kom bij mij op school
    =3 wij kunnen alles uit automaten halen en er is een snackbar + supermarkt in de buurt

    We mogen niet eens buiten > <
    aan de overkant van de straat is een snoepwinkel, supermarkt, broodjeswinkel, bakker, nog een kleien supermarkt, maar we mogen dus niet buiten. Pas vanaf het 5de (denk ik) mogen we 1x per week 1 middag buiten, komaan, we zitten echt opgesloten. En als we dan de school toch verlaten krijgen we strafstudie > <


    Some people make the world special just by being in it

    BrokenDreams schreef:
    Je hebt geluk gehad, dat je dat überhaupt hebt gehad. Wij hebben dat nooit gehad. Enkel tijdens de middag kan je in de refter frisdrank drinken ><

    Wat erg, maaar ik vind mij toch zieliger hoor, ghaha, grapje. Maar ik ben dat gewoon vet gewoon enzo, ik kan niet zonder cola ;o


    Some people make the world special just by being in it

    Fortune schreef:
    Ocharme, ik kan beter maar niet zeggen dat het op mijn school even erg is. Nog erger soms. >< Behalve in de rij staan, dat moeten we niet meer doen vanaf het derde. x'D

    Ja, jullie hebben in maristella ook geen frisdrank enzo, niet?
    En er zit trouwens een jongen van jou school in mijn klas, Bram der kinderen of zo iet heet hij. Misschien ken je hem, hijis in het 1ste jaar blijven zitten.


    Some people make the world special just by being in it

    Ehm zit jij dan op een basisschool?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm zit jij dan op een basisschool?

    Nee, > <
    in het 4de middelbaar. (puh)
    ghaha,
    er is wel één voordeel,
    nu kan ik geen koeken meer kopen, dus val ik (hopelijk) af. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Bij ons op de speelplaats staan koekenmachine's (koeken en yoghurt enzo)
    frisdrank automaten en daar mag je 's morgens 's middags en onder alle speeltijden zoveel frisdrank en koeken enzo kopen als je wilt en die mag je opdrinken eten op de speelplaats.
    en 's morgens en 's middags en onder de speeltijd mag je als je wilt in de refter blijven.
    En we mogen ook nog steeds gsm's,mp3's,psp'etc. gebruiken ook 's middags,'smorgens en onder speeltijden gewoon gebruiken zoveel je wilt behalve onder de lessen natuurlijk.
    Ojah en als belt voor naar de lokalen te gaan moeten we wel in de rij gaan staan >.<

    Dus eigelijk heb ik wel medelijden met je liefje..

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 19:04 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Da's wel balen. :l
    Maar je hebt nog geluk.
    Bij ons hebben ze ineens ingesteld dat je elke fucking dag een ander kluisje moet. Moet je dus ELKE dag somsvaak wel TWEE tassen mee nemen om je spullen op school te krijgen, en dan in alle chaos uit gaan zoeken welk kluisje van jou is. Wat een idioten van die directie! Wat doe je in godsnaam in het onderwijs als je zulke dingen gaat bedenken? Was ik maar nooit naar mijn school gegaan..


    Mew <3

    Cosmia schreef:
    Da's wel balen. :l
    Maar je hebt nog geluk.
    Bij ons hebben ze ineens ingesteld dat je elke fucking dag een ander kluisje moet. Moet je dus ELKE dag somsvaak wel TWEE tassen mee nemen om je spullen op school te krijgen, en dan in alle chaos uit gaan zoeken welk kluisje van jou is. Wat een idioten van die directie! Wat doe je in godsnaam in het onderwijs als je zulke dingen gaat bedenken? Was ik maar nooit naar mijn school gegaan..

    Hoe achterlijk is dat wel niet.Bij ons op school krijg je een vast kastje voor het hele jaar.


    I need you like a heart needs a beat