• Kijk, mijn school is echt heel stom geworden, vroeger verkochten ze soms hotdogs, hamburgers, chocolade, enz. Er was een automaat waar men koeken, yoghurt, chocomelk, actimel, .. kon kopen, wel dat is nu allemaal weg. Men kan nu ook geen frisdrank meer kopen, ja ik ben al op drinkstaking want ik kan niet zonder cola ;o Wij zijn een handelschool, dus verkopen op de speelplaatst veel dingen, dus nu mag er niets ongezonds meer verkocht worden, moeten wij appels en peren gaan verkopen, right, > <
    Maar we mogen maybe zelf wat kiezen en gaan smoothies nemen, dat is wel lekker. De regel van de gsm is ook helemaal aangepast, ook zo kak, maar ik weet niet meer hoe hij is. Bij de eerste bel moet iedereen naar zijn/haar rij, bij de tweede moet iedereen 2 per 2 naast elkaar in een rijtje gaan staan, net alsof we kleutertjes zijn. We mogen in de voormiddag en namiddag niet meer in de refter, kunnen we buiten in de winter koud leiden. En dan zijn alle lekkere jongens van vorig jaar weg, kan ik niet meer op mijn vertrouwde gastjes geilen : ( pfah, ik haat dien stomme directeur ook.

    De directeur moet mij trouwens. :9~

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 18:31 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Goed dat de directeur je dan nog moet, maar helaas voor hem dat jij hem niet moet. B)
    Aaaah, ocharme!
    Ik kan ook niet meer geilen op piercingboy. >-< Maar ergens is het ook goed dat hij weg is. Aaaah, hij is zo lekker. :9~

    aceteer het :P school is klote, kut, irri, verveelen, je verveel je snel enzz enzz. Ze willen gewoon een klote tijd van je jeugd geven


    Life up to your own espectations

    Madenaaaaah schreef:
    (...)
    Zit je in groep 4? o.o

    Wat is bij jullie groep 4 > <
    Ik zit in het 4de middelbaaaaaaaaaar (puh)
    Maar ik weet niet hoe dat juist zit in nederland ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Brooklyn schreef:
    Wij mogen onze gsm ook enkel ng gebruiken tijdens de middag. Dooom. ><

    Wij helemaal niet,
    maar de nieuwe regeling gaat over hoelang hij word afgepakt enzo als ze hem zien of horen > <

    [ bericht aangepast op 4 sep 2009 - 16:20 ]


    Some people make the world special just by being in it