• Helleu~

    Wat ik bedoel met 'eraan geloven' is het volgende: TMF van België vind 't leuk om alle nog onbekende groepen in België bekend te maken zodat er irritante stalkende fans komen die naar elk concert gaan. Alsof All Time Low nog niet genoeg was, beginnen ze nu ook Cobra Starship bekend te maken. Ze zijn zo meteen zelfs nog op TMF. Waar gaat het allemaal naartoe? Kunnen wij nu echt niet gewoon eens bands beluisteren die niet heel de wereld kent?

    Man man man

    xoxo'

    Het is altijd veel leuker om naar een band te luisteren wanneer niet veel mensen die kennen. _O_


    everything you imagined, and more...

    Good Girls Go bad is al soooooooo amazing oud! Net als untouched enzoo.. al die nummers komen uit 2007 en die gaan ze nu nog ff bekend maken (cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Honour schreef:
    Het is altijd veel leuker om naar een band te luisteren wanneer niet veel mensen die kennen. _O_


    Ja! Mee eens!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    LoveHumanoid schreef:
    Good Girls Go bad is al soooooooo amazing oud! Net als untouched enzoo.. al die nummers komen uit 2007 en die gaan ze nu nog ff bekend maken (cat)

    Good girls go bad is helemaal nog niet zo heel oud hoor :'D Die komt nog uit 2009.

    anyway, ik ben gewoon veel liever indie dan mainstream (cat)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik begrijp wat je bedoelt.
    Ookal vind ik Cobra Starship slecht en ATL. Tsja, dat valt mee. :')
    Ik ben blij dat ik tenminste nog een paar bandjes luister die nog níet bekend zijn.

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)
    Good girls go bad is helemaal nog niet zo heel oud hoor :'D Die komt nog uit 2009.

    anyway, ik ben gewoon veel liever indie dan mainstream (cat)


    O ik dacht da die al heel oud was! Ben k zeker in de war met een ander liedje!
    maar untouched is wel al heel oud!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    het is goed als bands beroemder worden want dan komen er meer concerten!
    maar ze moeten wel tegen de steralures kunnen
    kijk,toen tokio hotel bekender werd werden ze eerst fake en toen veramerikaniseerden ze
    en nu word cinema bizarre bekent en zijn ze ook niet meer leuk.
    maar er zijn bands die met meer bekentheid alleen maar beter worden inplaats van arrogant


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    echthoor
    dat moeten ze niet doen =.=


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Capitain schreef:
    Ja, want niemand wilt dat hun favoriete band internationaal doorbreekt? -.-
    In de plaats van gewoon blij te zijn dan er altijd over te zeiken.
    Die zin klopt niet maar boeien.

    Dat zég ik toch niet .__.

    Ik vond het freaky, ik kende beide groepen al langer dan dat ze op tv waren. ><
    Maar langs de ene kant vind ik het niet erg, ik gun die groepen het en zo komt er misschien ooit een concert in Be ofso, maar nu ben ik niet meer 1 van de enigste fans><


    Get outta my head!

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Dat zég ik toch niet .__.

    Daar komt het ongeveer wel op neer.

    Capitain schreef:
    (...)
    Daar komt het ongeveer wel op neer.

    Nee daar komt het NIET op neer. Ik gun het hun dat ze doorbreken, ik gun hun alleen niet dat ze zoals Tokio Hotel of zo zouden worden. Met al die obsessede fans. Ik gun Cobra Starship & All time low echt wél dat ze beroemder worden. Het komt er op neer dat ik niet wil dat ze zoals tokio hotel eindigen met al die irritante stalkende fans, er staat niets in mijn tekst over dat ik het hun niet gun, dus houd je commentaar?

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Nee daar komt het NIET op neer. Ik gun het hun dat ze doorbreken, ik gun hun alleen niet dat ze zoals Tokio Hotel of zo zouden worden. Met al die obsessede fans. Ik gun Cobra Starship & All time low echt wél dat ze beroemder worden. Het komt er op neer dat ik niet wil dat ze zoals tokio hotel eindigen met al die irritante stalkende fans, er staat niets in mijn tekst over dat ik het hun niet gun, dus houd je commentaar?

    Ik met míjn commentaar? Jezus, jij geeft net commentaar op die zogezegde irritante stalkende fans. Zo'n mensen zijn er nu eenmaal, is dat dan zo erg? Er zijn zo ook fans voor Twilight, maar ga je daarom zeuren als ze die film in de cinema in België laten zien? Dacht het niet.

    Capitain schreef:
    (...)
    Ik met míjn commentaar? Jezus, jij geeft net commentaar op die zogezegde irritante stalkende fans. Zo'n mensen zijn er nu eenmaal, is dat dan zo erg? Er zijn zo ook fans voor Twilight, maar ga je daarom zeuren als ze die film in de cinema in België laten zien? Dacht het niet.

    Een film kan je helemaal niet vergelijken met bands, ja? Want dat is totaal iets anders. En ja, er bestaan irritante stalkende fans en ja er lopen zieke mensen rond die zo obsessed raken door een band dat ze hun kùnnen gaan neerschieten, en ja dat is al gebeurt. En ik denk niet dat jij heel erg graag gaat hebben dat één van je favo bands bekend wordt in Nl/België of zo en dat er dan van die zieke irritante fans gaan rondlopen. En het kan zijn dat jij hier een andere mening over hebt dan mij en dat je er dus zo over denkt, ik dus niet. Voor de rest ga ik hier niet verder meer op in gaan.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Een film kan je helemaal niet vergelijken met bands, ja? Want dat is totaal iets anders. En ja, er bestaan irritante stalkende fans en ja er lopen zieke mensen rond die zo obsessed raken door een band dat ze hun kùnnen gaan neerschieten, en ja dat is al gebeurt. En ik denk niet dat jij heel erg graag gaat hebben dat één van je favo bands bekend wordt in Nl/België of zo en dat er dan van die zieke irritante fans gaan rondlopen. En het kan zijn dat jij hier een andere mening over hebt dan mij en dat je er dus zo over denkt, ik dus niet. Voor de rest ga ik hier niet verder meer op in gaan.

    Jezus, zó'n mensen zijn er ook in Amerika of van welk land ze komen. -.-
    En weet je wat, ik heb héééél graag dat mijn favoriete bands bekend worden in België, dat van die fans neem ik gerust bij, want ik stoor me er niet aan.