• *klik* naja,die voegt mij zo net toe op netlog,en ik vind die toch op Gustav lijken? En jullie ? ^^
    x

    xCIxTHx schreef:
    das Gustav niet, Gustav hoofd is ronder. en dat hoofd van Die jongen is smaller

    dat gan Gustav niet te letterlijk opvatten
    maar dat is Gustav NIET

    Daar was ik ook naar aan het zien. Omdat ik zijn hoofd langer vind lijken Oo'

    oh hell :'D
    gustav heeft een ontsnapte tweelingbroer xD
    whaha , nee volgens mij is gustie's gezicht iets ronder ^^

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 19:55 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wist je dat er ergens op de wereld een dubbelganger van jezelf rondloopt? Die is tegelijkertijd met jou geboren enzo, dus misschien is deze Tom dat wel van Gustav! O.o


    -

    Hij lijkt er inderdaad hard op (:


    You're a star in heaven.

    lijkt wel ja
    funny toch
    maar hij beweert niet dat hij gustav is dus like ik zie geen probleem


    Why don't you break my heart

    volgens mij is het een faker


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    IC2P schreef:
    Wist je dat er ergens op de wereld een dubbelganger van jezelf rondloopt? Die is tegelijkertijd met jou geboren enzo, dus misschien is deze Tom dat wel van Gustav! O.o

    Ja dat wist ik ^^ Echt kut dat je die niet kunt opzoeken op het internet ofso -_-"

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 21:41 ]

    DutchAngel schreef:
    lijkt wel ja
    funny toch
    maar hij beweert niet dat hij gustav is dus like ik zie geen probleem

    Ik zie ook geen probleem ^^ Ik vroeg het mij gewoon af of het door mij kwam en ik zot werd omdat ik dacht dat die op Gustav leek. Maar blijkbaar vind iedereen dat hier zo (:

    duddelganger x'D


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik zie ook geen probleem ^^ Ik vroeg het mij gewoon af of het door mij kwam en ik zot werd omdat ik dacht dat die op Gustav leek. Maar blijkbaar vind iedereen dat hier zo (:


    Whehe ja echt ^^
    Maar Gustav zou geen foto van zichzelf nemen met een slechte webcam op een klein kamertje denk ik zomaar ^^


    Your make-up is terrible

    Pernicious schreef:
    Hij lijkt er inderdaad hard op (:


    I've been dying to save you

    omg :O egt creepyy !!! :O allé ja :P kan mss toeval zijn enz :) want hij heet Tom xD


    I am in heaven and you are on earth

    ik ga me er niet mee bemoeien, als hij lekker wil faken, joh laat hem lekker?
    :'D

    Assassin schreef:
    (...)

    Whehe ja echt ^^
    Maar Gustav zou geen foto van zichzelf nemen met een slechte webcam op een klein kamertje denk ik zomaar ^^

    Dat dacht ik dus ook ^^ Maar die dude lijkt er echt freaking hard op (':

    Is het niet gewoon een foto van gustav? (:


    Happiness hit her like a train on a track