• *klik* naja,die voegt mij zo net toe op netlog,en ik vind die toch op Gustav lijken? En jullie ? ^^
    x

    is dat hem niet?


    We can only learn to love by loving.

    Volgens mij is dat gewoon gustav. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Omg!
    Moet je eens naar die zijn geboortedatum kijken ;O
    x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BrokenDreams schreef:
    Volgens mij is dat gewoon gustav. :X

    Ik dcht het ook eerst,maar zo een foto van Gustav heb ik nooit eerder gezien Oo"

    ik denk een foto van Gustav..x'D

    Niet accepteren niet accepteren!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nee echt serieus ik heb dat ook een keer gehad. En toen was het een enge vent die zon foto van een look a like Bill op zijn netlog had staan...
    Misschien ken je "GewoonTommie" wel ergens van, dan maghet natuurlijk wel van mij (A) XD


    Nee, jou Kop is Kermis...

    JustJessey schreef:
    Niet accepteren niet accepteren!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nee echt serieus ik heb dat ook een keer gehad. En toen was het een enge vent die zon foto van een look a like Bill op zijn netlog had staan...
    Misschien ken je "GewoonTommie" wel ergens van, dan maghet natuurlijk wel van mij (A) XD

    als het een enge vent is gaat die niets kunnen doen tegen mij omdat ik hem alleen maar accepteer (':

    fakerrr

    Right' misschien is het zijn tweelingbroer, Pak hem! Nee, het is of een faker of een kloon.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind het eng..
    zeker als je naar zijn geboortedatum kijkt en dat hij dan nog zoo op Gustav lijkt!! Ö

    *creepy* het is waarschijnlijk een faker..(bijna zeker) net als die gast die deed alsof ie Tom was op 14 juni vorig jaar, vanuit de verte sprekend, maar van dichtbij is et zo overduidelijk dat ie nep is x)
    Bovendien staat er België, that doesn't make sense to me..

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 18:50 ]


    What's the point of living, when there's no death?

    haha; je hebt gelijk


    Just a simple "I love you" (:

    das Gustav niet, Gustav hoofd is ronder. en dat hoofd van Die jongen is smaller

    dat gan Gustav niet te letterlijk opvatten
    maar dat is Gustav NIET

    wat is zn geboortedatum dan btw?

    Cherished schreef:
    wat is zn geboortedatum dan btw?

    same as die van Gus.


    i need you like a heart needs a beat.