• Elke keer als we (eventjes) niet op Quizlet kunnen komen er 1 of meerdere topics over dit.
    Dus vandaag dit sticky topic waarin je andere kan vragen of het bij hen ook was.

    En meestal mensen, is het bij iedereen zo ;)
    Als het bij 2 andere ook zo is, is het dus bij iedereen zo (geweest).

    En vandaag op 6 september 09 kon iedereen idd een klein kwartiertje niet op Quizlet

    En op 7 februari 2010 deed Quizlet het ook niet van sochtends tot smiddags half 2.

    Vanochtend (23 november) viel Quizlet geregeld uit. Het lijk nu (middag) over te zijn.

    Vanaf zondag 16 januari 2011 lag Q er uit. De database van Quizlet is gecrashed. Op 18 januari deed Quizlet het weer, alleen de stories doen het op dit moment nog niet (19 januari).

    Vrijdag 4 november 2011 lag Q er weer uit. De server had het begeven.

    Mededeling: Gelieve hier niet op te reageren als je het niet gemerkt hebt, zodat het topic niet onnodig omhoog wordt geschopt (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 nov 2011 - 19:21 ]

    Niet gemerkt.

    oke, ik heb er zelf niets van gemerkt..

    Hoe kon dat? Ik dacht dat het aan m'n internet lag..


    -

    Ik wil weten waarom dat zo was eigenlijk :X

    Ja, ik ook wel. Want er word wel gezegd dat er geen topics over gemaakt mogen worden - maar wat was de reden dan? Want ik vond het eigenlijk wel raar..


    -

    Toen ik mijn story aant type was wilde ik hem opslaan en dat deed hij niet en toen kon ik idd een kwartier niet op Quizlet!! waarom is dat??

    Esmaye schreef:
    Ja, ik ook wel. Want er word wel gezegd dat er geen topics over gemaakt mogen worden - maar wat was de reden dan? Want ik vond het eigenlijk wel raar..

    idd (cat)

    Ik zeg niet dat je gelijk een straf krijgt als je er een topic over opend. Maar een sticky is dan handiger dan elke keer weer een nieuw topic.

    En ik weet de reden ook niet, zou ik ook wel willen weten. Anders had ik die wel vertelt ;)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 21:55 ]

    Krullie schreef:
    Ik zeg niet dat je gelijk een straf krijgt als je er een topic over opend. Maar een sticky is dan handiger dan elke keer weer een nieuw topic.

    En ik weet de reden ook niet, zou ik ook wel willen weten. Anders had ik die wel vertelt ;)

    Ahzoooo (nerd)

    Okeoke, (:

    Krullie schreef:
    Ik zeg niet dat je gelijk een straf krijgt als je er een topic over opend. Maar een sticky is dan handiger dan elke keer weer een nieuw topic.

    En ik weet de reden ook niet, zou ik ook wel willen weten. Anders had ik die wel vertelt ;)


    Ik weet niet of het op mij bedoeld was, maar ik wou er nog even bij zeggen dat het niet negatief bedoeld was hoor. :')


    -

    niet gemerkt,,


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Ik had crisis Ö Ik was mijn hele story aan het herschrijven en toen kon ik er opeens niet meer op...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Niet gemerkt :')


    Never run out of reasons to smile...

    Esmaye schreef:
    Hoe kon dat? Ik dacht dat het aan m'n internet lag..


    Let's do this poo

    Had het inderdaad gemerkt, gister.


    hoi, jij bent leuk.