• FINALE OPDRACHT KOMT.

    Tips en dingen waar wij opletten:
    - Spelfoutjes,
    - Schrijf het in ABN.
    - Verzin een leuke en zo orgineel mogelijke titel. Het mag alle talen zijn, als je maar wel uitlegt wat het betekend. Als je er geen een weet, kies dan een zinnetje uit de tekst, en desnoods vertaal je hem in het engels - of laat je hem vertalen.
    - Laat je fantasie tot leven.
    - Goede zinsopbouw.

    & de prijs? Tja. Je komt met een link op mijn profiel te staan - tjonge jonge, wat een eer 8D

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 18:13 ]

    Immortal schreef:
    Ik zou graag meedoen.
    Maar ik heb een vraagje.
    Stel dat ik het opeens kei druk met school krijgt moet ik daardoor uit de wedstrijd of krijg je dan meer tijd?

    Uhm, dat ga ik eventjes overleggen ~ je hoort er nog van.

    Ik wil ook meedoen ^^ ik ga gelijk een verhaal schrijven ^^ xD Zo te zien heb je wel veel lees plezier :P

    xx vn mell


    Life up to your own espectations

    Ik wil het wel eens proberen, maar ik weet echt niet of ik het wel kan enzoo!
    & dezelfde vraag als immortal, hoe zit het als je dan superdruk krijgt met school ineens?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 13:51 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Sorcha schreef:
    Ik wil het wel eens proberen, maar ik weet echt niet of ik het wel kan enzoo!
    & dezelfde vraag als immortal, hoe zit het als je dan superdruk krijgt met school ineens?

    Sorry, ik heb nog niet geoverlegt :x ik denk wel dat ze vanavond online komt, dan zal ik het bespreken!

    Tadaaaa, de mijne is klaar (krul)

    6000BRIEFJE schreef:
    (...)
    Sorry, ik heb nog niet geoverlegt :x ik denk wel dat ze vanavond online komt, dan zal ik het bespreken!



    Dank je! Zou je me dan kunnen gb'en?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Can I still join?

    Ik wil mee doen. ):


    We'll never be as young as we are tonight

    Sorcha schreef:
    (...)


    Dank je! Zou je me dan kunnen gb'en?

    Ofcourse, ik zet het ook in het topic neer!

    @ Allied:

    Jaaa, ofcourse!

    6000BRIEFJE schreef:
    (...)
    Ofcourse, ik zet het ook in het topic neer!

    @ Allied:

    Jaaa, ofcourse!

    Dankje Dankje Dankje. :9~:9~:9~:9~:9~


    We'll never be as young as we are tonight

    Alstu. (baby)

    Mag ik nog meedoen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ofcourseee mag jij meedoen! (cat)

    Oke; we hebben besloten.
    Als je je inschrijft, en je krijgt het plots druk met school, dan spijt het ons zeer, maar dan ga je eruit. (flower)

    Mensen die zich vandaag nog willen inschrijven? (krul)

    Ik ben aan het schrijven voor deze wedstrijd man! ghaha. Vast als ik weer een heel blad heb getypt vind ik hetniet goed en begin ik weer helemaal opnieuw, heb ik altijd

    (A)


    Some people make the world special just by being in it