• Käk was het vandaag op school. Ik was dus aan het drinken giet ik mijn fanta naast mijn mond. Heel mijn broek vol met fanta. Maakt die fanta vlekken. Komt er een eerste jaartje naast mij zitten. Kijkt naar mijn broek schiet recht gaat weg vanmij staan en kijkt mij mega vies aan. Dan de reactie van mijn vriendinnen. 'Ze heeft echt niet in haar broek gepist ofzo hoor.' Dan kwamen al die pewespen naar mijn broek. Schiet ik daar recht begin ik te gillen enz. -Ik ben daar doodsbang voor.- Dan zit er zo'n lekkere nieuwe jongen bij ons op school. Die was ook al aan het kijken alsof ik gestoord was. -Iedereen eigenlijk.- Enneh het was eigenlijk wel leuk vandaag. Uitgezonderd dan de lessen. 2xNederlands, 2xFrans, niet leuk dus --'.
    Hoe was jullie dag (A)?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    6000BRIEFJE schreef:
    (...)
    Die gast is serieus, saaaaaaih. Hij kan geen orde houden, dus dan ga je kletsen, en lachen, en dan moet je een paragraaf overschrijven --'

    dat is niet leuk >.<

    wij hebben een best wel strenge mentor, en die is volgens mij echt streng.. niet leuk (A)

    Mijn dag was saai. --'


    Never run out of reasons to smile...

    kak, ik heb verschrikkelijk ruzie met mijn beste vriend, en ik heb het gevoel dat het niet meer goed komt ;(


    It even took me by surprise

    Bij mij viel het eigenlijk nog wel mee, ookal waren de lessen soms saai.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik viel bijna in slaap bij technologie. o.o'


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kryptonite schreef:
    kak, ik heb verschrikkelijk ruzie met mijn beste vriend, en ik heb het gevoel dat het niet meer goed komt ;(

    Vorig jaar had ik dat ook met mijn beste vriendin. -We zijn onder tussen al bijna een jaar geen vriendin meer.-
    Maar dat komt wel goed hoor bij jou :)
    'Heb jij ook iets met het woordje kak? ;D'


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Twee uur uitval, vervolgens met 2 flessen Gazeuse in het skatepark rond wezen hangen, waarna ik met een haast ontploffende blaas weer naar school toe racete ><


    No growth of the heart is ever a waste