• En weet je waarom?
    In België (een groot ding van het openbaar vervoer met bussen) mag je vanaf 21 september niet meer vanachter opstappen. Nou, dat is de stomste regel aller tijden.
    Ik snap wel, er zijn veel mensen die illegaal meereizen, maar dan kunnen ze toch meer controles geven? (Ikzelf heb nog nooit in drie jaar met de bus te gaan geen enkele stomme controle meegemaakt!)
    Het sowieso al één en al getrek en geduw is als beide kanten opengaan, wat dan als er maar één kant opengaat?!

    Bron.

    Een stelletje debielen zijn het.

    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 19:49 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik weet al tijden dat De Lijn suckt. 0o

    Gelukkig ga ik met de fiets naar school en gebruik ik de bus zelden. :')

    omg das echt lomp ... waarom zetten ze die deuren daar dan , op mijn bus naar school was het al zo duwen ...
    haat aan die buschauffeurs xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    raindrop schreef:
    Ik snap het niet?
    vanachter opstappen?:P


    Een bus in België -in NL ook denk ik- heeft twee 'deuren' vanvoor bij de chauffeur waar je moet betalen en al die shit, en ergens in het midden -mensen met een buzzypas stappen vaak daar op. Dat laatste gaan ze afschaffen omdat ze beter overzicht willen hebben ;D -waarschijnlijk gaan de chaffeurs ook de buzzypassen vragen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat is echt stom.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hahaha, nou, ik heb al véééél controles gehad. En ook een keer een boete van € 76.60 :X

    Maar inderdaad, wat een debiele regel.

    Ik vind het een goede regel. :X


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    wtf da meen je nu toch niet --'
    + als je vooraan op stapt hè..die chauffeur lat je doen hoor (niet dat ik illegaal rijd heb ik mr 1x gedaan ) mr ff die chauffeurs ltn je altijd doen x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb ooit tussen de deur gezeten en sindsdien haat ik de lijn. Oké, daarvoor haatte ik 'm ookal ;D

    Lang leve de fiets!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.