• En nu moet ik eens mijn verhaal kwijt, ik haat simpelweg de helft van mijn klas, omdat die helft uit sletjes bestaat. Misschein hard gezegd maar het is echt waar. Elke maandag gaat het weer hetzelfde. 'Ow was jij niet ook daar? en met wie heb je gezoend.Met niemand?' en dan krijg je zo'n rare blik op je gericht. Oke misschien ben ik dan raar, maar hun doen het voor een rijtje, om te kunnen zeggen, owja ik heb er al zoveel gehad, ow heb jij die ook gehad? Ow op dezelfde avond? Gatver, serieus, oke jullie zullen het wle niet meer volgen.

    Maar ik denk er gewoon anders over, ik vind dat je pas iemand moet zoenen als je hem/haar leuk vind, niet je tong overal insteken waar die in past.

    Eerlijk zeggen? wie heeft dat minumun van jongens die je moet zoenen voodat je weer naar huis mag? wie houd bij met hoeveel die is gegaan? wie werkt er 10 af per avond?

    Nou ik niet, en ik ben er trots op ook.

    x/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ook niet & ik ben er ook trots op. Als ik me ergens aan erger is het aan zulke meisjes. Ik heb dus ook in m'n klas een paar van die jongensgekken en die moeten altijd bij de jongens uit m'n klas zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou ik gelukkig niet. En het geld wel voor meer dingen dan alleen je tong zomaar ergens in steken :'D. Ach sommige mensen hebben gewoon geen levensdoel (of hersenen) en gebruiken dat gewoon als tijdsverdrijf.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ook niet. ik zoen iemand pas als ik hem écht leuk vind.. ik vind het sowieso een beetje raar om te zoenen met iemand die je 1x gezien hebt. ik heb het dan ook nog nooit gedaan.
    een vriendin van mij zei laatst dat je je eerste zoen maar beter met iemand die je niet kent kunt hebben.. O.o want oh em gee, stel je voor dat je slecht kunt zoenen :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je bent niet raar als je niet elke avond met 3 verschillende jongens zoent.
    Je bent normaal.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 17:27 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Dat is echt zielig, binnen de kortste keren hebben ze allemaal herpes ofzo :x
    Dat ze iets nuttigs met hun leven gaan doen oô


    You're a star in heaven.

    ik ook niet en eerlijk gezegd, ik ben 14 zit in de derde en ik heb nog nooit iemand echt gezoend!!!!!!


    DUDE! Get a life!!!

    Ik doe dat zó keihard niet .____. Like, ik zoen alleen jongens die ik leuk vind.. Zoals jij. En de helft van mijn oude klas bestond ook uit die sletjes, maar ik ben er nu gelukkig van af =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik ben al mijn hele leven solo *springt trots in het rond*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    HugsEva schreef:
    Ik ook niet & ik ben er ook trots op. Als ik me ergens aan erger is het aan zulke meisjes. Ik heb dus ook in m'n klas een paar van die jongensgekken en die moeten altijd bij de jongens uit m'n klas zijn.


    ik had de grootste slet als vriendin ;x

    dat kind vind het lekker om te zoenen met mensen die ze niet ektn

    en ik hoef niet zo nodig zoals zij dus ik ben net zoals jij


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    ik had de grootste slet als vriendin ;x

    dat kind vind het lekker om te zoenen met mensen die ze niet ektn

    en ik hoef niet zo nodig zoals zij dus ik ben net zoals jij

    Je rijmt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben geen slet, ik zoen een jongen pas zodra ik een relatie met hem heb. Kijk, af en toe heb ik wel eens een jongen gezoend op een feestje, maar dat was 2x in 2,5 jaar. Dat is vrij normaal. Ik vind dat je gelijk hebt, je zoent een jongen pas als je hem écht leuk vind en meer wilt van hem.


    Life is hard and then we die

    Pernicious schreef:
    Dat is echt zielig, binnen de kortste keren hebben ze allemaal herpes ofzo :x
    Dat ze iets nuttigs met hun leven gaan doen oô

    kun je daar herpes van krijgen ? O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik voel me zo'n slet nu (lol) Ik hou bij hoeveel ik heb gehad ja, niet om ermee op te gaan scheppen ofso maar gewoon, vind ik voor mezelf leuk om te weten :') En ik zoen niet alleen met jongens die ik leuk vind. Maar he zo ben ik (A)


    -

    Ik sta eigenlijk ook altijd bij de vier jongens in onze klas, samen met mijn vriendinnen. Gewoon, omdat het goede vrienden zijn :)
    Maar, i kweet perfect wat je bedoelt. Er zitten er ook zo een paar bij mij in de klas --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xBiteMe schreef:
    Je bent niet raar als je niet elke avond met 3 verschillende jongens zoent.
    Je bent normaal.

    die is goed :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.