• hoe zouden jullie reageren als tom een relatie kreeg met die nicole?

    eerlijk gezegd ik kan ze niet uitstaan. dus ik zou ook niet echt fantastisch vinden als hij iets met haar kreeg.

    nu jullie...

    mwaah ik denk dat dan echt een oppervlakkige relatie wordt x'] ma het boeit me niet zo, laat die jongen, die heeft gewoon sex nodig xp Denk niet dat ze forever & ever bij elkaar blive dan zennej :P


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Ik vind haar...
    Niet mijn smaak..
    Maar als ze gelukkig zijn kan ik er mee leven...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Waarom zouden we het Tom en Nicole niet gunnen? Bovendien kunnen we er niks tegen doen. Als die twee samen gelukkig willen/kunnen zijn, laat ze dan lekker hun gang gaan;)


    I want my bloody cheese now!^^

    mwaah ik denk dat dan echt een oppervlakkige relatie wordt x'] ma het boeit me niet zo, laat die jongen, die heeft gewoon sex nodig xp Denk niet dat ze forever & ever bij elkaar blive dan zennej :P

    Mij boeit het ook niet zo. Ze moeten vooral hun gang gaan.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Erm, Nicole eeft nu toch al een vaste vriend ? & WTC, je denkt tch nie da Nicole die dus 27 is, alst nu nog nie ouder is, met ne gast gaat zijn van 18 Gawh ! Das 9 jaar ouder ! Dus zit er niet mee in. Later zal Tom toch een lief heben, dusjah ^^ ! Ik vind wel dat hij een lief verdiend, ookal ben ik niejj vr TH alijah niet meer ! ^^ Maar hij verdient het wel !

    ik denk niet dat hun iets zullen krijgen
    ten eerste de afstand en ten tweede de leeftijd en dan nog de taal


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik denk dat de taal niet het probleem zal zijn. Ik bedoel waren ze ook niet een keer met z'n allen uiteten geweest?:S


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    ik zou ze 2 weken geven x'D


    don't Worry...Be gay.

    Ik denk dat de taal niet het probleem zal zijn. Ik bedoel waren ze ook niet een keer met z'n allen uiteten geweest?:S


    Nee maar je snapt toch wel wat ik bedoel of niet XD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)

    Nee maar je snapt toch wel wat ik bedoel of niet XD

    Ja wel een beetje. Ik zou het ook niet kunnen uithouden om de hele tijd engels te gaan lullen, alleen omdat hij geen nederlands kent.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Pff, als ze ooit iets zouden krijgen (wat niet gaat gebeuren) wens ik ze veel succes, want volgens mij zou da wel nodig zijn xD want die 2 passen echt niet samen denk ik

    Dat mens is verliefd op een bejaarde zanger stond in HK x'D

    (...)
    Ja wel een beetje. Ik zou het ook niet kunnen uithouden om de hele tijd engels te gaan lullen, alleen omdat hij geen nederlands kent.


    daar heb ik dan weer geen last van want ik spreek vloeiend duits xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik haat dat mens!
    Ik kan die ni uitstaan!
    Als zij met tom een realtie begint dn worden wij familie en da wil ik nie!
    Aja want ik ga met Bill trouwen. xD
    Okay ik heb veel fantasie.
    Ma da mens haat ik da is een hoer en een slet en ng veel meer!
    xxx

    Je kan moeilijk zeggen dat ze een 'hoer' of 'slet' is. Ik bedoel kennen wij haar?


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote