• ik heb echt hulp nodig.
    ik was op kamp, met spooktocht. Een jongen uit mn klas en ik liepen heel de tijd samen. Hand in hand. we knuffelden deheletijd. We zoenden bijna. We hadden het grootste lol. En nu, hij negeert me. Zomaaar!
    Betekende het dan niks voor hem?
    weten jullie wat het is?.. voelt hij wat voor me? of juist niet.. ?

    hij maakt gewoon ruzie met me. het kan hem niks schelen!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 19:56 ]


    So far away..

    Eén. Hij is een zak.

    Twee. Ga naar hem toe. Vraag het hem op de man af.


    We'll never be as young as we are tonight

    Misschien is ie verlegen, omdat het op school (?) anders is in plaats van op een spooktocht. Het is misschien moeilijk, maar praat gewoon met hem, en vraag waarom ie je negeert. Misschien leg ie het uit, en weet je wat er aan de hand is. Jongens zijn ook verlegen, en soms weten ze al helemaal niet hoe ze met meisjes om moeten gaan. (Ervaring) Dus, ook al is het moeilijk, knoop een gesprek aan, en vraag het hem. Sorry, verder kan ik niks verzinnen..
    Succes! x.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    misschien is het het beste dat je vraagt waarom hij je plots zo negeert. dan voel je je meer opgelucht dan met alsmaar die vragen in je hoofd. en als hij een probleem heeft kan je hem misschien daarbij helpen.
    succes ermee.


    we've only said goodbye with words

    Sorry, maar ik denk dat hij niets in je ziet. Hij vind je leuk als vriendin, niet als lief,zal ik maar zeggen. Hij heeft spijt van zijn 'daden' en daarom negeert hij je. Ga rustig met hem praten en vraag waarom hij zo doet. Jullie kunnen toch (beste) vrienden blijven?


    - hoi ;D

    Troglodyte schreef:
    Sorry, maar ik denk dat hij niets in je ziet. Hij vind je leuk als vriendin, niet als lief,zal ik maar zeggen. Hij heeft spijt van zijn 'daden' en daarom negeert hij je. Ga rustig met hem praten en vraag waarom hij zo doet. Jullie kunnen toch (beste) vrienden blijven?

    we waren niet eens beste vrienden! we waren gewone klasgenootjes.


    So far away..

    Omg dat heb ik ook. Ongeveer.
    Ik snap jongens egt niet. de ene keer praat hij met je. De andere keer loopt hij je dagen te negeren x.x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Alicious schreef:
    Eén. Hij is een zak.

    Twee. Ga naar hem toe. Vraag het hem op de man af.


    None but ourselves can free our minds.

    Alicious schreef:
    Eén. Hij is een zak.

    Twee. Ga naar hem toe. Vraag het hem op de man af.

    Alicious schreef:
    Eén. Hij is een zak.

    Twee. Ga naar hem toe. Vraag het hem op de man af.

    Indeed. Maar niet met z'n vriendjes erbij, dat gaat niet werken.


    No growth of the heart is ever a waste