• Wat heb ik daar een hekel aan zeg!

    Wij hebben nu dus visite, en die mensen kijken altijd even als ze langslopen. Doodirritant!
    Hallo, privacy? Ik bedoel, niet iedereen hoeft te weten wat ik hier op Quizlet doe.--'

    Hebben jullie daar ook al last van?

    Xo'


    everything, in time

    Ja, ik heb daar last van!
    Ik zit hier in het midden van ons huis, zeg maar. Als iemand iets moet hebben passeren ze hier altijd en kijken ze natuurlijk mee. >.<


    Let the Night embrace you

    MIjn vader zooo irritant


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ja soms.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, mijn zus zat hier net mee te lezen wat ik aan het typen was ._. En het irritante is: de computer staat in de woonkamer en drie meter van waar ik zit staat de sofa al, van daar kunnen ze ook mee lezen

    Ja mijn vader ><
    Maar, niet vaak eignlijk : D


    - hoi ;D

    Nee, alleen als ik beneden zit, lezen mijn moeder of zus soms mee >< dat vind ik persoonlijk erg irritant, mijn vader weet wel wat privacy is :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, soms wil mijn mama ook weten wat ik doe. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb een laptop, geen problemen dus mee. Maar als ik achter de gewone pc beneden zit, als het niet anders kan, dan is dat zó irritant -.-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nee, mijn ouders doen dat niet Ik zit eigenlijk altijd beneden. maar mn ouders kijken nooit wat ik doe, tenzij ik ze er ehct bij roep enzoo.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ja dat doen ze hier ook allemaal.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ghaha ik zit lekker op mijn kamer:P

    maar lijkt me wel super irri als mensen dat de heele tijd doen.


    To The Stars Through Adversity

    ik klik altijd weg :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik klik het weg. als ook maar een van mn ouders erachter komt dat ik hierop zit/myspace/netlog/hyves, dan vermoorden ze me, dustja ._.


    Destroy what destroys you.

    ja soms..

    best vaak, maar niet lang