• De stelling van vandaag luidt:
    We moeten meer energie en water besparen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    mee eens ik vind vooral dat ze op school dat moeten doen. (voor een goed voor beeld enz.)


    you were born original don't die as a copy

    Bliss schreef:
    Wij werken alvast sinds kort op zonnenenergie. Wij hebben al zonnenpannelen. ^^

    Wij ook (:
    En ik ben het volledig eens met de stelling trouwens.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, iedereen zegt hier wel eens, maar wie doet het daadwerkelijk?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ze zeggen het wel maar heeft het ook echt zin?


    Food.

    yup!!


    You Lack Hatred

    uhu (:


    It's not the same without you.

    Hier ben ik het zwaar mee eens. Ik probeer er egt wat aan te doen. Wij hebben groene stroom thuis en ik doe van die kleine dingen als de kraan dicht doen tijdens het tanden poetsen en geen lichten onnodig aan te laten staan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eeens =]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    ik ben het er heel hard mee eens, we verpesten er de wereld mee, en uiteindelijk hebben we alleen onszelf er mee.
    8 van de 10 mensenboeit het niet en doen er daarom ook niks aan. daarom vind ik dat ook echt iedereen moet werken aan een schoner mileau enzo. als maar 2 op de 10 mensen het doen heeft het niet veel effect. maar we boeken al vooruitgang gelukkig

    mee eens ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Esmaye schreef:
    Weet ik veel? :8
    Mij boeit het niet eigenlijk, daar hou ik me niet mee bezig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eens,ik hbe laats een stuk gelezen in een tijdschift dat de zuu verzuurt en daardoor verschillende dieren uitsterven.En sinds dien let ik heel er op mijn energie gebruik.Zoals licht uit doen als je er niet meer bet enzo.Dat is toch niet zo moeilijk?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Stereotype schreef:
    Ja, iedereen zegt hier wel eens, maar wie doet het daadwerkelijk?

    Ik doe het daadwerkelijk.Ik heb voor me zelf regels opgesteld:
    1. 1lamp per persoon
    2. geen lampe overdag aan
    3. afzuigkap meteen uit
    4. niet langer dan 15 min douhse
    5. oplader van de mobiel uit het stopkontakt halen(dat ding geruikt stroom ookal zit er geen mobiel in)

    Verder heb ik mijn wekker op stroom omgeruilt voor een op batterijen, heb ik gee stekker doos meer maar mijn de stekker van de lamp zo in het stopkontakt,als ik tandenpoets laat ik geen water stromen,voor het doeche niet meer plassen(onder de douch plassen gebruik je minder water)


    Verder weet ik het ff niet uit mijn hoofd


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja natuurlijk.

    Esmaye schreef:
    Weet ik veel? :8
    Mij boeit het niet eigenlijk, daar hou ik me niet mee bezig.


    ok