• Jaaaaaaaaaaaaaaa mensen.
    Hier op livenation zijn er extra kaarten beschikbaar.
    Enkel 4e rang zitplaatsen beschikbaar. 8) Voor 36,30 per stuk. ^^
    http://www.eventim.nl/cgi-bin/green-day-support-act-kaarten-rotterdam.html?affiliate=lnl&fun=tdetailb&doc=evdetailb&key=328477$671603

    Ik wil wel, maar mag niet. :]
    Enne.. Wie gaat er heen? ^^


    -

    Eefke sms'en!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik wil, maar ik woon in België x_x


    Never run out of reasons to smile...

    En natuurlijk reageert dat kind dan niet... --'
    Ik wil daarheen =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik wil ook, maar ben pas naar een concert geweest en ga nog naar Lily Allen <3. Dusja. B]


    -

    Ik ben woensdag naar Coldplay geweest, maar ben al tijden aan het zeuren of ik naar Green Day mocht, wat mocht...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Godver, ik vermoord dat kind nog eens. Toen de verkoop begon reageerde ze ook al niet en toen ze reageerde was alles uitverkocht --'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Ik ben woensdag naar Coldplay geweest, maar ben al tijden aan het zeuren of ik naar Green Day mocht, wat mocht...


    Hahah leuk! Hoe was Coldplay? (:


    -

    De 21st Century Breakdown Tour sluit aan bij het gelijknamige nieuwe album welke op 15 mei verschijnt. Hoezo verschijnt hij dan pas? Ik heb die CD al maanden? + Ik wil gaan en ik ben aan het polsen bij mensen of zij niemand kennen en zo ;D maar ik woon in België dusja.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 14:01 ]

    OverMyHead schreef:
    Godver, ik vermoord dat kind nog eens. Toen de verkoop begon reageerde ze ook al niet en toen ze reageerde was alles uitverkocht --'


    Lekker. ôo
    Is zij ook fan dan? B)


    -

    Conspiracy schreef:
    De 21st Century Breakdown Tour sluit aan bij het gelijknamige nieuwe album welke op 15 mei verschijnt. Hoezo verschijnt hij dan pas? Ik heb die CD al maanden? + Ik wil gaan en ik ben aan het polsen bij mensen of zij niemand kennen en zo ;D maar ik woon in België dusja.


    Misschien is de tour al begonnen in Amerika eerder dit jaar ofzo? B]


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Misschien is de tour al begonnen in Amerika eerder dit jaar ofzo? B]

    Maar ik bedoel: 15 mei alsin 15 mei 2010 of 2009? want als het maar 2010 is vind ik 't best wel weird dat hij dan pas verschijnt, omdat ik 'm al ff heb.

    Coldplay was super en ik was al langer van plan om met dat kind te gaan, maar dan moet dat kind terug sms'en en dan moeten we nog even iemand ontvoeren die meegaat...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ze bedoelen trouwens 15 mei 2009


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Maar ik bedoel: 15 mei alsin 15 mei 2010 of 2009? want als het maar 2010 is vind ik 't best wel weird dat hij dan pas verschijnt, omdat ik 'm al ff heb.


    Waarschijnlijk 2009.. :]


    -

    Ik wil wel maar ik ben zegmaar soort van geldloos D:


    I don't need words to feel those lips.