• Weet iemand misschien waar je van die strikjes koopt voor in je haar of voor op haarband? Ik zoek ze namelijk want heb pas weer veel geld op me rekening staan. Dus weet iemand waar ze van die Scene/Emo strikjes verkopen?

    Maak ze zelf

    :8

    (...)
    :8
    Dude, heel veel mensen doen dat. Tis goedkoper en het is origineel

    Maar hoe kan je ze dan maken?!?
    Want ik wil niet zo eentje die omvalt,zeg maar


    Fight for you're love, cause it worth it

    Maar hoe kan je ze dan maken?!?
    Want ik wil niet zo eentje die omvalt,zeg maar

    clipje of haarband kopen(niet zo'nb dure). Lint kopen met 2 kanten(als je snapt wat ik bedoel). Ijzerdraad erin doen, buigen en klaar.

    O.o das handig :D


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)
    clipje of haarband kopen(niet zo'nb dure). Lint kopen met 2 kanten(als je snapt wat ik bedoel). Ijzerdraad erin doen, buigen en klaar.

    Whuaa ! Gaak meteen keer gaan maken x)

    bij de claire's hebben ze wel van de emostrikjes hoor ik heb ze ook gekocht daar.

    Ik ga binnenkort weer shoppen dus ik ga kijken of er dan wat is.'

    (...)

    Misschien kom ik nog is in Alkmaar maar ik woon in Utrecht -.-

    :'D


    don't Worry...Be gay.

    London x3
    ^^ LONDON LEKKER DIGT BY VOOR MY x3 x3 << naja de winkel x3 dan he x3


    We can only learn to love by loving.

    Je kan ze ook zelf maken. Gewoon op de markt een brede lint kopen, en maak je daar een strik van (of vraag je ma). Je doet er een klem achterop (met een lijmpistool) en klaar. Het is nogal moeilijk uit te leggen hoe je het moet doen, maar je krijgt hetzelfde als je het in de winkel ziet, alleen dan goedkoper.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Claire's + bij Dominia in Leiden, heb je hele leuke strikjes met een doodskopje in het midden :]]

    ik denk bij de claire's ik ga daar een kroontje kopen denk (A)
    maar heb daar ook gothic handschoentjes vandaan en stropdassen kan je der kopen
    echt ales + nep piercing xD maar die zit er ondertussen al echt door heen X3

    dus denk ook wel een strik


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    bij de clairs

    ik ga naar londen :D
    in zwolle by clairs zag ik se, allen se waren niet so mooi ;)