• Weet iemand misschien waar je van die strikjes koopt voor in je haar of voor op haarband? Ik zoek ze namelijk want heb pas weer veel geld op me rekening staan. Dus weet iemand waar ze van die Scene/Emo strikjes verkopen?

    Ik heb ze van de claire's


    You'd took my breath but I'll survive.

    kammestraat, antwerpen
    ga daar maar is zoeken:P

    POPSHOP =D
    een emo en ghotic winkel in Alkmaar :')

    DUDE X'D Dat is geen emo gothic winkel wat lul jij? Dat is een fucking Bandshirten winkel, die alternatiefe kleding heeeft. NEE alternatief is geen alto, maar alles samen. DUDE. ga naar de hema, kinder baby afdeling. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Je kan ze zelf proberen maken ?

    x.

    Ik heb ze van de claire's

    claire's heerst x3

    gak mis. ook nog wel ff heen x3 maar dan als myn vriendin back is vn week by der ma sijn anders is er nix aan x3 x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    DUDE X'D Dat is geen emo gothic winkel wat lul jij? Dat is een fucking Bandshirten winkel, die alternatiefe kleding heeeft. NEE alternatief is geen alto, maar alles samen. DUDE. ga naar de hema, kinder baby afdeling. x'D

    DO NOT FUCK WITH HEMA!
    Maar idd, die strikjes zijn facking moeilijk te vinden -.-"


    Bored.

    Laten we gewoon allemaal naar Barcelona gaan achter strikjes :3


    Take My Hand Take A Breath ...

    bij de hema heb je die


    So Wrong, It's Right <3

    Ik woon in West-Vlaanderen weet iemand waar je een winkel vind met strikjaas (cat)


    Take My Hand Take A Breath ...

    als ge een hema daar hebt


    So Wrong, It's Right <3

    Jaaaah x33


    HEMA ROCKS :9~


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik heb die nog nooit gezien ma ergens in leuve is er zo een emo/ghotic winkeltje miss hebben ze er daar wel.

    (...)
    DO NOT FUCK WITH HEMA!
    Maar idd, die strikjes zijn facking moeilijk te vinden -.-"

    Ze fucked niet met de hema, ze hebben daar echt van die strikjesachtige dingen.


    blame the bully.

    atitudeholand mss


    I need you like a heart needs a beat

    bij de hema