• Drop hier je links die naar je Ik vertel account leiden.

    Gelieve geen andere dingen te posten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Let the Night embrace you

    zo dus? : Gewoon klikken(6)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 18:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb nog maar 2 verhalen.. Maar het gaat om het idee :'D Mijn account.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik snap die site niet

    Klikklikklikklikklik :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ;O vet, je kan je verhaal gwn insturen ;o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vind het idee van de site nogal... niet boeiend?
    Maar wie weet dat ik mijn gedachte wel verander. ^^
    Ik heb er dus nog geen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik wil wel ééntje, maar ik snap het niet. En het nut ervan ook niet. Wat is daaraan, wat doe je ermee, etc?

    Suppressed schreef:
    Ik wil wel ééntje, maar ik snap het niet. En het nut ervan ook niet. Wat is daaraan, wat doe je ermee, etc?
    Nou je zet er een verhaal neer en dan kun je 1e, 2e, 3e in jou catogorie worden zeg maar. En kan gestemd worden en je kunt zooi winnen. Ik dacht goh laat ik ook maar is mee doen, omdat Prodigy al vaker mee gedaan heeft en iedere keer gewonnen heeft. En toen heb ik ook gewonnen. Is wel tof.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nou je zet er een verhaal neer en dan kun je 1e, 2e, 3e in jou catogorie worden zeg maar. En kan gestemd worden en je kunt zooi winnen. Ik dacht goh laat ik ook maar is mee doen, omdat Prodigy al vaker mee gedaan heeft en iedere keer gewonnen heeft. En toen heb ik ook gewonnen. Is wel tof.

    Oké, ik ga dat ook doen ;3 Maar als je dat wilt doen, moet je daar een account voor hebben? Of is dat gewoon bovenaan bij 'ik wil... een verhaal inzenden.' En als je een account moet, dat vind ik niet ;x

    Ikvertel is echt goed voor m'n ego, elke keer al wat gewonnen sinds ik meedoe. :3

    Mijn Account.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 19:51 ]

    En ik snap die kwartalen/periodes niet o.O

    Suppressed schreef:
    En ik snap die kwartalen/periodes niet o.O
    Gewoon verhaal inzenden en een dag erna staat hij er ongeveer op als hij goed zat is om te publiceren. Nou gewoon zoals gezegd word. Van die tot die datum is dat kwartaal en kun je een verhaal per kwartaal insturen (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn account.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn account


    Only losers can act the way you do