• Hoi,

    Een vriendin van mij van school heeft haar eigen versie van pokerface gemaakt. Let niet op het moment dat ze in de lach schiet.

    Het is enkel vals als ze in de lach schiet. Maar ik vind deze versie echt wel mooi.
    Dit liedje heeft ze zelf geschreven.

    Nouja, laat me even weten wat jullie ervan vinden =)
    Edit; Ik kreeg een koekje van Shauni. Be jealous! 8D

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 21:15 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 juni 2010 - 12:38 ]


    Let's do this poo

    Babyst4r schreef:
    (...)

    ik ben lid van facebook hoor maar het is op youtube?


    Oh je bedoeld de filmpjes, die moest ik van youtube halen van de platenmaatschappij, maar er komen er binnekort nieuwe. Tot dan heb ik wel een myspace waar thuis opgenomen covers opstaan^^

    http://www.myspace.com/shaunirau

    Hoi iedereen,
    Sinds kort zit ik bij SonicAngel, de zelfde platenmaatschappij als Tom Dice.
    Ik hoopte stiekem dat jullie allemaal eens een kijkje zouden willen nemen op www.sonicangel.com/artist/ShauniRau !
    Als jullie het goed vinden kunnen jullie me eventueel steunen en fan worden op www.facebook.com/ShauniRau
    Dat gaat vanaf 8 euro en daar krijg je sowieso een album download bij. (Wanneer het album uit is ofcourse:D)

    Ik hoop dat jullie zeker eens een kijkje nemen! Laat me maar weten wat jullie ervan denken op mijn facebook pagina. Of als je vragen hebt ofzo^^

    XShauni

    'Deze video is prive, het spijt ons'


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Supershaunii schreef:
    Hoi iedereen,
    Sinds kort zit ik bij SonicAngel, de zelfde platenmaatschappij als Tom Dice.
    Ik hoopte stiekem dat jullie allemaal eens een kijkje zouden willen nemen op www.sonicangel.com/artist/ShauniRau !
    Als jullie het goed vinden kunnen jullie me eventueel steunen en fan worden op www.facebook.com/ShauniRau
    Dat gaat vanaf 8 euro en daar krijg je sowieso een album download bij. (Wanneer het album uit is ofcourse:D)

    Ik hoop dat jullie zeker eens een kijkje nemen! Laat me maar weten wat jullie ervan denken op mijn facebook pagina. Of als je vragen hebt ofzo^^

    XShauni


    kun je niet beter een nieuw topic maken dan een jaar oud topic omhoogschoppen?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ja ik maakte ook een nieuwe, maar hierbij wou ik mensen waarmee ik dus een jaar geleden nog contact had over mijn muziek ook even updaten ^^.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 15:07 ]

    Newb alert...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    > Slotje.

    Dit topic is 2 jaar oud, als er iets nieuws is te melden, maak dan gewoon een nieuw topic aan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.