• Ik heb lang nagedacht over wat ik met dit verhaal wil gaan doen, het idee bleef maar in mijn hoofd rondspoken. ik wil weten wat jullie ervan vinden.

    Roos' leven staat op zijn kop wanneer haar beste vriendin Nina verdwijnt. Nina wordt enkele weken later teruggevonden in het bos, ze is vermoord. De politie staat voor een raadsel en het onderzoek lijkt gestaakt te worden. Roos gaat op onderzoek uit en ontdekt zo dingen die ze nooit had geweten. Nina werd gestalkt en diegene stalkt Roos nu ook. Het begon allemaal met een briefje : Rozen verkleuren, schepen bestaan, maar je botten blijven bestaan


    Geef je mening, en niet alleen doen zeggen of niet doen etc.

    Edit :

    De titel word Rozen Verkleuren

    met dank aan Julie.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 15:38 ]


    We can only learn to love by loving.

    Aurelia schreef:
    Het is inderdaad een mooie titel. Persoonlijk zou ik bij dit verhaal gaan voor een 'ruwe', en zeker overheersend realistische manier van schrijven, omdat ik dat bij zo'n verhaal vind passen :]


    danku en ik denk dat de manier waarop ik het schrijf redelijk realistisch is, maar het proloog stelt niet zo veel voor ;3

    @Nynke
    Ssh jij.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    danku en ik denk dat de manier waarop ik het schrijf redelijk realistisch is, maar het proloog stelt niet zo veel voor ;3

    @Nynke
    Ssh jij.

    Sorry XD. Maar ik had je verhaaltje nog niet gelezen en dan klopt de titel wel. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    HugsEva schreef:
    (...)
    Sorry XD. Maar ik had je verhaaltje nog niet gelezen en dan klopt de titel wel. :X


    Najaa zeg ;3

    en goed zo mevrouw slak.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    Najaa zeg ;3

    en goed zo mevrouw slak.

    Meh. Verander je de titel nou in alleen "Rozen verkleuren"? Je moet "Rozen verkleuren, schepen vergaan, maar je botten blijven bestaan". !!!!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het klinkt als een origineel verhaal, vind de titel er ook goed bij passen. Ik ben er wel benieuwd naar ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Met dank aan moi.
    Omdat dit verhaal overheerst.


    rules don't stop me

    Serieus, mooi.
    niet doen. =3


    when words fail, music speaks.

    cool leuk verhaal!!!!!!!!!


    DUDE! Get a life!!!