• Willen jullie mijn story maken??? Hij heette eerst: school story maar nu past het niet meer bij het verhaal. Het gaat over een meisje die later in het verhaal ontvoerd wordt en er van allerlei erge dingen mee gebeurd. Maar het eind van het verhaal zal goed aflopen.
    En als je mijn story leest willen jullie dan ook een reactie zetten??? En als je hem leuk vind. (in het begin is ie wel saai maaar later wordt ie leuker) zet dat dan in die reactie en dan hou ik je op de hoogte!!! Dank u voor uw tijd!!
    En veel lees plezier!!! :D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 17:28 ]

    Ik vind hem helemaal super! Zet allemaal een reactie! Dat is leuk! Steun het Daystar fonds!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een SA met die titel. ._.

    Mietjuh schreef:
    Ik heb een SA met die titel. ._.


    Ow zorry :( Ik wist dat niet :( Maar vind je het erg?? Het gaat toch over iets anders??? Maar ik wist het echt niet vergeef het me!!! _O_

    Lezen iedereen! Deze story is Great! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben blij dat nerveus mijn story leuk vind. Maar nu zit ik die story eigenlijk voor niks te maken. Niemand leest hem behalve nerveus!!!!:O

    Daystar schreef:
    (...)

    Ow zorry :( Ik wist dat niet :( Maar vind je het erg?? Het gaat toch over iets anders??? Maar ik wist het echt niet vergeef het me!!! _O_

    Nah, maakt niet uit. :'DD

    Kom op! Lezen iedereen! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb weer een paar nieuwe hoofdstukken!!!! En ook nog in mijn opslag kast. Dus lees ze snel en zet een reactie!!!!:D