• Er was vandaag iets gebeurd, wat iets te maken heeft met iets wat ik al heel lang doe. Maar ik zit er echt heel erg mee, alleen niemand weet ervan, en ik ben ook niet van plan om het iemand te vertellen. Ik voel me gewoon zo verdomd (sorry) rot en in de put.
    Ik wil zo erg dat ik het tegen iemand kan zeggen, maar dat kan gewoon niet, en het blijft aan me knagen.

    (Even voor de duidelijk, ik ben niet vreemdgegaan, doe niet aan automulitatie of zelfmoordpogingen)

    Ik ben blij dat ik het hier een beetje kwijt kon, voor zo ver mogelijk.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 0:12 ]


    Your make-up is terrible

    sterkte meis
    x

    Aahhww, niksel :(
    Sterkte meiss.

    Sterkte dan maar. Ik hoop dat je eruit komt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    HugsEva schreef:
    Sterkte dan maar. Ik hoop dat je eruit komt.

    Heel erg bedankt iedereen, het gaat nu wel weer ietsjes beter.


    Your make-up is terrible

    HugsEva schreef:
    Sterkte dan maar. Ik hoop dat je eruit komt.


    Never run out of reasons to smile...

    HugsEva schreef:
    Sterkte dan maar. Ik hoop dat je eruit komt.


    Only losers can act the way you do

    Sterkte

    Xx


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    HugsEva schreef:
    Sterkte dan maar. Ik hoop dat je eruit komt.


    None but ourselves can free our minds.

    Als je het kwijt wil, pb me ;]. veel sterkte!


    EGYPTIAN GOD

    Schat als er iets is dat je dwars zit kan je altijd met me praten *hug*
    Ik hou van je en zal altijd naar je luisteren. (K) In ieder geval heel veel sterkte en ik hoop da je nog naar me toe komt *hug*


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik denk dat er niemand beter naar je kan luisteren dan je eigen vrienden. Mocht je het toch kwijt willen, lief, dan ben ik hier.
    En ja, ook ik ga het zeggen; Heeel veel sterkte, en er staan altijd mensen achter je. (flower)

    Sterkte !!
    hopelijk kom je iemand tege die je het wel kan vertellen ofzo ik weet niet wat het is enzo maar het lucht absoluut op om het eens te vertellen!
    x

    @ Lycaon en Broadway

    Ja ik weet het x_x Maar dit willen jullie niet eens weten, en als jullie het weten, kijken jullie ineens heel anders tegen me aan. Dat wil ik niet.


    Your make-up is terrible

    @ Nikki
    Weetje, stiekem wil ik het wel weten ;x En, ik denk het niet. Waarom zou ik? Waarschijnlijk zal het heftig zijn, maar ik kan het wel aan. :Y) Dus, kom maar op, baby. (flower)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 16:29 ]