• Er was vandaag iets gebeurd, wat iets te maken heeft met iets wat ik al heel lang doe. Maar ik zit er echt heel erg mee, alleen niemand weet ervan, en ik ben ook niet van plan om het iemand te vertellen. Ik voel me gewoon zo verdomd (sorry) rot en in de put.
    Ik wil zo erg dat ik het tegen iemand kan zeggen, maar dat kan gewoon niet, en het blijft aan me knagen.

    (Even voor de duidelijk, ik ben niet vreemdgegaan, doe niet aan automulitatie of zelfmoordpogingen)

    Ik ben blij dat ik het hier een beetje kwijt kon, voor zo ver mogelijk.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 0:12 ]


    Your make-up is terrible

    HugsEva schreef:
    Sterkte dan maar. Ik hoop dat je eruit komt.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Sterkte. x3
    Ik weet dat we elkaar niet kennen, maar misschien heb je net de behoefte om het met een onbekende te bespreken? Anyway, wat ik wil zeggen: als je wilt praten erover, ben ik maar een pb'tje verwijderd. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Weet je wat, ik ga het uittypen, en dan lezen en dan beslissen of ik het naar je ga sturen :x


    Your make-up is terrible

    Doe dat, (flower)

    Oké, meid, je ziet maar. No pressure. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Sterkte meid! (: En wil je het even helemaal kwijt, ik sta voor je klaar. Maar de beslissing is helemaal aan jou. Ik denk dat het beter is als je het maar tegen iemand zegt, zo lucht je je hart eens. En ook al is het zo erg als je zelf zegt, ik denkt wel dat mensen begrip er voor zullen opbrengen. Want iedereen doet wel iets, waar hij spijt van heeft of zich er voor schaamt. <3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Broadway schreef:
    Ik denk dat er niemand beter naar je kan luisteren dan je eigen vrienden. Mocht je het toch kwijt willen, lief, dan ben ik hier.
    En ja, ook ik ga het zeggen; Heeel veel sterkte, en er staan altijd mensen achter je. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je ooit het kwijt wilt ik ben er voor je en sterkte :)

    @Renee
    Je hebt gelijk... Maar het is eigenlijk ook wel moeilijker om tegen een vriendin te vertellen dan een vreemde.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    @Renee
    Je hebt gelijk... Maar het is eigenlijk ook wel moeilijker om tegen een vriendin te vertellen dan een vreemde.

    Dat klopt, heb ik ook. Dat komt omdat je -ookal vertrouw je die vriendin heel goed- je toch angsten hebt dat ze het gaat doorvertellen/ermee zou lachen etc. Bij een vreemde heb je niet meteen dat verstikkende gevoel omdat die gewoon niemand heeft om zoiets aan door te vertellen. Maar: Als je er niet over wil praten en je moet het verwerken of zo, verwerk het dan want opkroppen lost ook niets op. Maar naja, we kunnen je niet dwingen er over te praten. Nogmaals sterkte x

    sterkte


    You Lack Hatred

    heel veel sterkte. als je behoefte hebt om te prate kan je me gerust bericht stuur ;)


    --

    wat kan er dan in vredesnaam zo erg zijn ? :X
    maar iig heeel erg veel sterkte <3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lief, ik weet het, en ik ben er voor je. (flower)

    Trafficlight schreef:
    wat kan er dan in vredesnaam zo erg zijn ? :X
    maar iig heeel erg veel sterkte <3


    Dingen die je totaal niet verwachten van personen, zoals mij. Dan is de schrok voor hun des te erger...

    @ Annelies
    Ja, dat is ook helemaal zo. En ik wil mensen die mij dierbaar zijn er ook niet mee opzadelen, het is mijn probleem.


    Your make-up is terrible