• De stelling van vandaag luidt:
    De politiek in Nederland stelt geen ruk voor

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik vind de titel met het woord 'ruk' vreselijk vulgair.
    Dat is een.
    En ten tweede, kan het me niet schelen wat de politiek in Nederland voorstelt, wie kan het hier wel schelen?

    Ik hou me daar niet mee bezig, in ieder geval. Jullie zitten daar toch niet bij, dus het maakt toch niets uit.


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    Ik vind de titel met het woord 'ruk' vreselijk vulgair.
    Dat is een.
    En ten tweede, kan het me niet schelen wat de politiek in Nederland voorstelt, wie kan het hier wel schelen?

    Ik hou me daar niet mee bezig, in ieder geval. Jullie zitten daar toch niet bij, dus het maakt toch niets uit.

    Nou, ik vind politiek interessant, dus ik vind jouw reactie nogal... Hoe zal ik het zeggen, snobbig?

    Katherine schreef:
    Ik vind de titel met het woord 'ruk' vreselijk vulgair.
    Dat is een.
    En ten tweede, kan het me niet schelen wat de politiek in Nederland voorstelt, wie kan het hier wel schelen?

    Ik hou me daar niet mee bezig, in ieder geval. Jullie zitten daar toch niet bij, dus het maakt toch niets uit.

    Dat je er niet bijzit betekend nog niet dat je, je mening er niet over uit mag spreken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    Ja :Y) Helemaal mee eens.
    Nederland is een meeloperig landje, een geAmerikaniseerd landje, ook kwa politiek.


    Helemaal mee eens :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    egt he


    You Lack Hatred

    Mietjuh schreef:
    (...)
    Nou, ik vind politiek interessant, dus ik vind jouw reactie nogal... Hoe zal ik het zeggen, snobbig?

    Nou, dat ben ik toch allesbehalve.
    En natuurlijk mag je erover oordelen enzo, maar eigenlijk hebben wij daar niet zoveel mee te maken. En ik sprak voor mezelf, niet voor anderen.
    Ik zei 'Jullie zitten er toch niet bij.' Maar dan bedoelde ik dat als dat wel het geval was dan zou ik dat wel interessant hebben gevonden en erover iets willen zeggen, maar aangezien dat niet het geval is heb ik eigenlijk niet zo veel woorden erover.
    En dat is mijn mening, die mag ik toch wel hebben?


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)
    Nou, dat ben ik toch allesbehalve.
    En natuurlijk mag je erover oordelen enzo, maar eigenlijk hebben wij daar niet zoveel mee te maken. En ik sprak voor mezelf, niet voor anderen.
    Ik zei 'Jullie zitten er toch niet bij.' Maar dan bedoelde ik dat als dat wel het geval was dan zou ik dat wel interessant hebben gevonden en erover iets willen zeggen, maar aangezien dat niet het geval is heb ik eigenlijk niet zo veel woorden erover.
    En dat is mijn mening, die mag ik toch wel hebben?

    Natuurlijk mag jij een mening hebben. En ik heb de mijne. :')

    HugsEva schreef:
    (...)
    Dat je er niet bijzit betekend nog niet dat je, je mening er niet over uit mag spreken.

    Dat zeg ik ook niet. Ik bedoelde met 'Jullie zitten er toch niet bij.' dat als dat wel het geval was ik dat wel interessant had gevonden om er iets zinvols over te zeggen. Maar aangezien ik niets van die mensen weet en niets van waar zij zich mee bezighouden, heb ik er ook niets over te zeggen.
    En ik sprak voor mezelf, niet voor de anderen hier.
    Dat is mijn eigen mening en het is gelukkigerwijs niet verboden die te hebben.


    Where there is a sea there are pirates...

    Mietjuh schreef:
    (...)
    Natuurlijk mag jij een mening hebben. En ik heb de mijne. :')

    Iiieh, alles weer in orde dan? :Y)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 15:50 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)
    Dat zeg ik ook niet. Ik bedoelde met 'Jullie zitten er toch niet bij.' dat als dat wel het geval was ik dat wel interessant had gevonden om er iets zinvols over te zeggen. Maar aangezien ik niets van die mensen weet en niets van waar zij zich mee bezighouden, heb ik er ook niets over te zeggen.
    En ik sprak voor mezelf, niet voor de anderen hier.
    Dat is mijn eigen mening en het is gelukkigerwijs niet verboden die te hebben.

    Het kwam anders over, maar natuurlijk mag je, je eigen mening hebben. Ik zeg ook niet dat het niet mag. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    HugsEva schreef:
    (...)
    Het kwam anders over, maar natuurlijk mag je, je eigen mening hebben. Ik zeg ook niet dat het niet mag. :'D

    Okay (':
    Dan mag je die van jou ook hebben van mij, oke? x)

    Excuseer, maar ik had echt even zin om melig te doen..


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)
    Okay (':
    Dan mag je die van jou ook hebben van mij, oke? x)

    Excuseer, maar ik had echt even zin om melig te doen..

    Lol oke. Is goed hoor :Y).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet niet wat ik er van moet denken.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Katherine schreef:
    (...)
    Iiieh, alles weer in orde dan? :Y)

    Haha, ja natuurlijk. :'D

    Ik vind dit een heel rare selling. Kan er eigenlijk niet veel mee.


    No growth of the heart is ever a waste