• http://www.bol.com/nl/p/muziek/humanoid/1000004007137044/index.html

    Is dat waar? ôO
    Because dat staat er daarzo. Je kan kaarten winnen voor een concert. Wtf.


    Edit by Cherished
    Bericht van universal:
    Universal zal deze week nog een hyvesbericht versturen waarin meer informatie zal worden gegeven.
    Alle versies van Humanoid en andere bijkomstigheden worden ook hier in Nederland uitgebracht. Ook alles tegelijk met Duitsland.

    Het klopt dat Bol.com iets met concertkaarten doet, je kan ze dus wel winnen ondanks dat er nog niks bekend is over concerten. Er worden wel concerten verwacht voor het najaar en dit zou eventueel ook in het buitenland kunnen zijn ipv in Nederland.
    Meer informatie volgt dus nog, aldus Universal.

    Gewoon doorsturen dus.

    2e edit
    Bol.com heeft op hun flikker gehad, gezien het feit dat het aanklaagbaar is als er geen concert geplanned kan worden door Universal, want dat weten ze nog niet, en heeft de tekst veranderd:

    Wil jij vooraan staan bij het eerstvolgende concert van Tokio Hotel? Bestel dan nu Humanoid en mail je bestelbevestiging naar prijsvraag@bol.com o.v.v. Tokio Hotel. En wie weet mag jij met een gast naar het concert. Je hoort vanzelf van ons wanneer dat is. De winnaar krijgt automatisch bericht.


    Het is dus niet zeker dat ze komen in het najaar maar ze komen in ieder geval wél. Wanneer staat gewoon nog niet vast.
    xx Cher

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 sep 2009 - 11:51 ]


    -

    Ja, maar bij het duurste kan je toch niet meedoen of wel?

    Cherished schreef:
    Ja, maar bij het duurste kan je toch niet meedoen of wel?


    volgens mij wel hoor zoals ik het begreep, van het bestellen van Humanoid

    Dit najaar speelt Tokio Hotel weer in Nederland! Wil jij vooraan staan? Bestel dan nu Humanoid en mail je bestelbevestiging naar prijsvraag@bol.com o.v.v. Tokio Hotel. En wie weet mag jij met een gast dit najaar naar het concert. Je hoort vanzelf van ons wanneer dat is. De winnaar krijgt automatisch bericht.


    dus het kan wel denk ik?!

    Oh nja.
    Ik zou toch wel graag willen weten waarvoor je meedoet zegmaar. Wanneer het is etc.

    Vind het wel gewaagd, als het niet klopt.
    Sue bol.com

    Cherished schreef:
    Oh nja.
    Ik zou toch wel graag willen weten waarvoor je meedoet zegmaar. Wanneer het is etc.

    Vind het wel gewaagd, als het niet klopt.
    Sue bol.com



    als dat echt zo is dan klaag ik ze aan :O

    Ik ga t wel navragen <.<

    Hm niet online, nja ik wacht op antwoord en dan post ik t wel.

    Nou, als je de CD via Nokia koopt, kon je ook kaartjes voor een concert winnen.

    Mietjuh schreef:
    Nou, als je de CD via Nokia koopt, kon je ook kaartjes voor een concert winnen.


    Wajooooh.
    Ik kan op Livenation er niets over vinden, en op de officiele site staat ook niks?


    -

    ik vind het vaaag.. waarom zou je alleen bij het engelse album kunnen winnen.. want ik wil dat duurste album xD(A)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik denk wel dat het waar is...;á
    Want toen ik zo op mojo ging kijken kreeg ik zo;

    Koop Tokio Hotel concertkaarten, bekijk de tourdata en lees concertrecensies.
    Concert Data
    Sorry! Op dit moment hebben wij nog geen concertkaarten. Kom snel terug om te checken of er kaarten zijn!


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ben beniewd, al met al snap ik er nog geen reed van. ><'
    Kan je die dingen nou bestellen of alleen winnnen?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik zal het antwoord van universal even editten.

    Maar is het dan nog dit najaar? Dan is de kaartverkoop lekker vlot. :]

    Maarja, ben benieuwd. Hoop het. ^^


    -

    Esmaye schreef:
    Maar is het dan nog dit najaar? Dan is de kaartverkoop lekker vlot. :]

    Maarja, ben benieuwd. Hoop het. ^^

    Jups blijkbaar.
    Ik geloof Universal.

    @Cherished spelen ze ook in Belgie?


    I need you like a heart needs a beat