• ik voel me nogal rot en ik wil hier evne vertellen wat er an de hand is,

    ik ben dus single en ik wil zelf beste graag liefde alleen ik kan maar gene leuke jonge vinden , ja oky ik val op japaners, alleen die zijn moeilijk te vinden hier in rotterdam :( ik wou dat er is een keertje ene jonge naar mij toe komt om met mij een relatie te krijgen , en ik ben 13 dus ik denk bij mij zelf , mischien moet ik gewoon wachten tot ik 14 ben , alleen steeds kom ik weer met dit irritante gevoel te zitten, ik porbeer alle dingen die met leifde te maken hebben te vermeiden omdat het tog nooit is wat is zoek, het is altijd iets dat mij weer jaloers of wanhopig, of wantrouwend maakt, maar alle liefdes dingen vallen voor mij gewoon niet te vermijden , ik voel me echt alleen


    hyper !! haay

    Ik heb hetzelfde probleem. :X
    Niet dat ik op Japanners val, maar leuke jongens zijn zo moeilijk te vinden. >.<


    Let the Night embrace you

    je hebt gelijk , en als je dan eens de perfecte jongen vind , vind hij jouw maar gewoon een tof meisje maar niet meer : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Het komt vanzelf wel op je pad, gewoon afwachtend. Als je ernaar gaat zoeken gebeurd het jùist niet


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Niet kwaalijk bedoelt maar je ebnt 13,dat is nog vrij jong.Ik ben 15 en ebn nog nooit verliefd geweest.Ik wil ook wel liefde maar je moet niet zoeken of te hard willen daar raak je depresief van.
    En bedenk maar zo,je hebt liefde.
    VRIENDSCHAP IS OOK LIEFDE geniet er van


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Empire schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem. :X
    Niet dat ik op Japanners val, maar leuke jongens zijn zo moeilijk te vinden. >.<


    You're a star in heaven.

    i know dat ik jong ben alleen ik heb niet echt vrienden , ik ben namelijk ent nieuw op mijn school, en mijn vroegere vrienden , daar kan ik gene contact meer mee krijgen , ik heb wel 1 bfffffff aaleen die is er niet altijd, dusd an voel ik me best aaleen


    hyper !! haay

    Op mijn 13de had ik nog geen behoeften aan een vriendje xD
    naar liefde moet je niet zoeken. Het overvalt je!


    Your Butt is Mine!

    Empire schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem. :X
    Niet dat ik op Japanners val, maar leuke jongens zijn zo moeilijk te vinden. >.<

    Uhu -knikt-
    Ben zelf ook meer dan een jaar vrijgezel en heb ook wel behoefte aan een warme arm om me heen zeg maar. Oke, dit klinkt lame, maar anyway.. you get it.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik he zelf ook niet zoon behoefte aan een vriendje maar, wel aan inderdaad een warme arm om me heen, ik heb wel mijn aller beste BFFFFFFFFFFFFFFFFFFF aalene die is er neit altijd en ze woont best ver weg dus daarom voel ik me ook besat aaleen,


    hyper !! haay

    ik vind niet dat je moet zoeken,want dan ga je ofwel met de foute kerel samenzijn,ofwel niemand vinden.
    Maar als je uitgaat,naar een feest,een toneel,een vereniging -waar je je hobby doet- op al die plaatsten kan je ook jongens vinden,dus als je gewoon je leven leidt,zou ik zeggen,kom je genoeg jongens tegen,en miss zit er wel eentje bij dat je leuk vindt ;)


    everybody needs a song.

    xSKITT schreef:

    naar liefde moet je niet zoeken. Het overvalt je!

    idd , ik ben 17 en pas de eerste keer verliefd geweest


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je bent net nieuw op je school, en hebt nog niet echt vrienden. Ga dan ook vrienden proberen te maken, die komen niet zomaar uit de lucht vallen.
    En verder, op liefde moet je wachten, je moet het niet opzoeken. Het zoekt jou op, zeg maar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik zoek er ook helemaal niet naar, ik ben juist haast altijd op mijn kamer =_= omdat ik niet echt bij een club ofzow zit, en ik weet ook niet echt hoe ik bij ene club moet komen of moet vinden
    want ik hou niet zow van sport en ik heb best raare hobby's XD


    hyper !! haay

    Ik lees hier precies hoe ik me voel, serieus!
    Ik vind ook 2 gasten van mijn school knap maar probeer niet meer verliefd te worden want mijn hart wordt dan toch weer elke keer gebroken en ben al 17. Dus ik geef de hoop jammer genoeg op...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het klinkt allemaal zo cliché, maar je bent nog jong, en ook voor jou is die ene jongen er, echt waar. Heb geduld, hij komt vanzelf.


    Life is hard and then we die