• Het is weer bijna zo ver.
    De tijd van (eindexamen)gala's is aangebroken!



    In dit topic kun je alles kwijt over je gala, van kleding tot galavervoer.
    Deel je geweldige voertuig of je kledingstruggles. Alles is welkom, zolang het met gala te maken heeft.



    Dus... Hoe gaan/gingen jullie naar je gala? Wat voor kleding? Wat voor voertuig? Alleen of met een groep?






    Ikzelf ben nog zoekende. Aangezien ik totaal geen jurkenmens ben, ga ik voor een damespak. Yup, dat is eens wat anders.
    Het vervoer is ook nog niet helemaal geregeld (helaas), maar ik ga waarschijnlijk met een groep naar het gala.







    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 22:48 ]

    Hoe ik meestal naar een gala ga: met de fiets of toch deels met de fiets en anders te voet als het in een stad is. Wat ik vooral moeilijk vind is het lopen op hakken in een stad, daar zijn zo gigantisch veel putten waar je in vast kan zitten of over kan struikelen.
    Wat de jurk betreft, neem ik meestal iets simpel. Heb een keer een rode jurk gekocht op Zalando die niet enorm speciaal was maar toch veel complimenten over gekregen. Dit jaar neem ik gewoon een jurk die ik nog heb liggen van kerstmis haha maar ja Who knows.
    Tot nu toe ben ik trouwens altijd in groep naar zulke gelegenheden geweest en dat is me nog nooit tegengevallen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik ben destijds met een oud volkswagenbusje gegaan met een groepje. Niet speciaal te noemen, maar wel gratis (het was van kennissen van iemand) en gezellig. :'D Qua kleding had ik gewoon een cocktailjurkje en bijpassende hakken en ik had platte schoenen bij voor later op de avond.


    She's imperfect but she tries

    Super leuk!! MT


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zit echt met een enorm dilemma.

    Zwart of donkerblauw voor een damespak, wat denken jullie?

    Ik heb vorig jaar mijn eindexamengala gehad, heb hem dit jaar opnieuw aangezien ik gezakt was :')
    Maar ik had een lange donkerblauwe jurk en ging samen met een vriendin in een niet echt bijzondere auto. Dit jaar doe ik gewoon dezelfde jurk aan, maar nog niet besloten hoe ik er heen ga.


    ^ Ik vind zelf donkerblauw mooier!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Met ons gala was er een fotograaf die een zwarte achtergrond gebruikte. Je snapt natuurlijk dat dat heel handig is voor leuke edits als iedereen een zwart jurkje aanheeft.


    Intussen heb ik mijn gala gehad. Het was echt super!
    Foto's voor de geïnteresseerden onder de spoiler:



    ^ Poging gedaan tot het verbeteren van deze overbelichte foto. :')

    Hoe is het intussen met jullie gala?

    Scholen hebben eindexamengala's?
    Wij blijkbaar niet ahaha. Ach, ik heb tbh ook geen zin meer in al die mensen van mijn school. Na diplomareiking ben ik van ze af hehe.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik had laatst een gala van mijn studentenvereniging. Die is een aantal weken terug weer een jaartje ouder geworden en dat vieren we altijd met een week vol activiteiten en dat wordt dus afgesloten met een gala. Dit jaar was het op een boot, met een (hele.goede) live band, fotograaf en gratis drank!
    Mijn date had een ongelooflijk mooie corsage gekocht en netjes gezorgd voor een taxi aan het eind. Die schat.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hannibal_Lecter schreef:
    Intussen heb ik mijn gala gehad. Het was echt super!
    Foto's voor de geïnteresseerden onder de spoiler:



    ^ Poging gedaan tot het verbeteren van deze overbelichte foto. :')

    Hoe is het intussen met jullie gala?


    Wauw looking good! Echt een heel mooi pak ook!
    Ik heb geen gala (op mbo doen ze dat soort dingen niet echt). Maar voor mijn diploma uitreiking wil ik wel graag een jurk aan. Ik ben mij nu aan het gek zoeken online naar iets.


    Alleen maar tranen van geluk