• ik voel me nogal rot en ik wil hier evne vertellen wat er an de hand is,

    ik ben dus single en ik wil zelf beste graag liefde alleen ik kan maar gene leuke jonge vinden , ja oky ik val op japaners, alleen die zijn moeilijk te vinden hier in rotterdam :( ik wou dat er is een keertje ene jonge naar mij toe komt om met mij een relatie te krijgen , en ik ben 13 dus ik denk bij mij zelf , mischien moet ik gewoon wachten tot ik 14 ben , alleen steeds kom ik weer met dit irritante gevoel te zitten, ik porbeer alle dingen die met leifde te maken hebben te vermeiden omdat het tog nooit is wat is zoek, het is altijd iets dat mij weer jaloers of wanhopig, of wantrouwend maakt, maar alle liefdes dingen vallen voor mij gewoon niet te vermijden , ik voel me echt alleen


    hyper !! haay

    Seel schreef:
    (...)
    idd , ik ben 17 en pas de eerste keer verliefd geweest

    Ik ben 17, en ik ben ook nog maar 2x verliefd geweest ^^


    Your Butt is Mine!

    Kom bij mij op school zitten. Er zijn twee nieuwe leerlingen,japanners.

    Ik ken dat wel, alleen dan andersom. De leuke jongens lopen overal maar ze zijn ook allemaal bezet.


    Destroy what destroys you.

    Boyiloveyou schreef:
    ik vind niet dat je moet zoeken,want dan ga je ofwel met de foute kerel samenzijn,ofwel niemand vinden.
    Maar als je uitgaat,naar een feest,een toneel,een vereniging -waar je je hobby doet- op al die plaatsten kan je ook jongens vinden,dus als je gewoon je leven leidt,zou ik zeggen,kom je genoeg jongens tegen,en miss zit er wel eentje bij dat je leuk vindt ;)


    Why don't you break my heart

    jah dat heb ik ook(niet van de jappaners)
    echt stom leuke jongens zijn aan het uitsterven ofzo;(


    To The Stars Through Adversity

    Je moet er niet achter zoeken, net zoals PUKKELxDing zei; heb geduld, hij komt vanzelf ;)


    -

    je bent nog hartstikke jong
    toen ik 13 was had ik ook nog geen vriendje hoor
    k ben nu 17 en nog steeds single
    dus gwn rustig afwachten ;)

    Je moet open staan voor andere jongens ookal zijn ze niet japans.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.