• nooit vind iemand mij leuk
    iedereen belazerd mij altijd
    wat moet ik doen?
    ik heb bijno nooit een vriend


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Ten eerste: Van die instelling afstappen...


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Inderdaad, zoals Lucidity zegt, als je zo blijft denken, denk je steeds 'Oh, die vind me vast niet leuk, want niemand doet dat.' en dat terwijl die persoon je misschien wél leuk vindt.

    Trouwens, er op gaan zitten wachten heeft ook geen zin, het komt wel, maar zoek er niet naar, als je zoekt vind je het niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    [ bericht aangepast op 22 sep 2009 - 20:42 ]


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Leef.


    Life is hard and then we die

    Euhm, als je zo denkt dan gaat dat vriend krijgen inderdaad niet lukken. Aangezien je al zoiets hebt van, ja ik kan toch niet iemand krijgen. Trouwens ik snap niet waarom dat je verplícht een vriendje wilt, je komt er echt nog wel een tegen.


    ~

    Wat boeit jou dat nou, leef heerlijk. Wees gelukkig, geniet van de mooie dingen. Liefde, dat komt later wel...

    je bent ng maar 13 ...
    for god's sake ik ben 17 en bijna 18 en ik heb ng nooit een vriendje gehad >< dus je kan niet klagen , je komt de juist nog wel tegen


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    je bent ng maar 13 ...
    for god's sake ik ben 17 en bijna 18 en ik heb ng nooit een vriendje gehad >< dus je kan niet klagen , je komt de juist nog wel tegen

    misschien heb jij binnenkort wel een vriendje, wie weet?

    Maar idd, van die instelling afgaan.

    zown instelling had ik ook

    And look at me

    I have a lovely girlfriend n_n

    So don't give up!

    you will find somebody ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Heej, je hebt nog tijd genoeg hoor ;) & een vriendje hebben, om er 1 te hebben, dat is ook niks. Ga gewoon verder met je leven, wees blij met wat je hebt. Op een dag stapt er opeens een jongen op je af, die met jou begint te parten, & voor je het weet .. POEF, love is in the air. Of, je komt gewoon iemand tegen, helemaal per ongeluk. Je moet er niet achter zoeken, want dan komt die toch nooit.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Om te beginnen zo niet blijven denken.

    Als je zo van jezelf denkt gaan dat weerspiegelen op je uiterlijk. Wees zelfzeker. Dan ben je ineens een stuk mooier hoor. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    zo dacht ik vroeger ook vaak. sinds een tijd doe ik dat niet meer en ik had in 1 jaar 3 vriendjes waarvan ik al 4 maanden met 1 iemand heb :')
    zo negatief denken is nergens goed voor.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Blijven glimlachen en naar de positief kant van het leven kijken ^^ Het helpt echt ;)

    Je bent 13, dan heb je echt geen vriendje nodig.
    Het lijkt mij ook wel leuk om een keertje echt verliefd te zijn, maar ik weet dat dat heus nog wel een keertje komen gaat.
    Als je zo'n intelling hebt, gebeurd er meestal ook niets.


    hoi, jij bent leuk.