• Dan heb ik het over een meisje uit mijn klas. Waarom? Omdat zij een geloof heeft genaamd Jashinisme. Ja, what the fuck. Misschien dat de mensen die Naruto lezen weten wat het is, maar ik nu ook! (Lang leve internet (al was de site Engels...)
    Het Jashinisme is -voor mij- een heel raar geloof. Waarom? Omdat pijn fijn is en bloed goed. Je moet ook bloedoffers maken. (Woot?!) En zelfmoord is het beste wat je kunt doen tegenover hun 'God'.
    En dan heb je natuurlijk nog dat kleine puntje waardoor Amanda en ik een beetje panisch werden (wat ook kan zijn omdat we gek zijn): niet-gelovers zullen gedood worden door gelovers. O. My. God!
    Ik zie haar er dus ook nog voor aan om dat echt te doen, doordat ze zeg maar raar is en daardoor amper vrienden heeft.

    En wat ze dinsdag/woensdag op school deed was ook te raar voor woorden. Niemand wilde klassenvertegenwoordiger worden en zij is dus zeg maar een beetje het pispaaltje van de klas (Sorry, maar ze is te raar, zelfs voor mij). Dus ging iedereen op haar stemmen natuurlijk! En toen ging ze op haar knieën zitten, bidden en haar ketting kussen. Dat was dus nog een what the fuck moment.
    Toen had iedereen het natuurlijk over het Jashinisme en vroeg iedereen wat het was. Nou, zij reageert dan zo stom (Wat ze altijd doet), maar toen haar geschiedenisleraar vroeg wat het was, ging ze een werkstuk maken. En daar staat dus ook in wat zij doet met het geloof... Wat dus inhoudt bloedoffers en bidden, en zichzelf snijden... Alleen maar om pijn te hebben.

    ...

    WEIRDO!
    [/haat mij nu trouwens niet omdat ik zo lullig over haar praat, maar jullie kennen haar niet en weten niet hoe ze is. Als jullie haar zouden kennen, dan zouden jullie haar waarschijnlijk ook raar vinden]

    Jullie nog klasgenoten/kennissen met rare geloven?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Iek. o.o'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is best heftig. Maargoed, het is haar eigen keus.


    A. ikmisje.

    En je weet zeker dat ze zo'n dingen niet gewoon doet om jullie op te jutten? Nah, wat een aandachts mens zeg.
    Niet lang geleden zag ik ook zo eens iets op tv en dat was een man die echt mensenbloed dronk .__.

    Engig ö. Ik ken wel twee mensen die Jahova's getuigen zijn. Dat betekend: Geen feesten, geen verjaardagen, geen cadeautjes en volgens mij ook geen schoolfeesten. Echt zielig gewoon.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    van dat geloof heb ik nog nooit gehoord...klinkt behoorlijk machochistisch (of hoe je het ook maar schrijft...)...en iedereen heeft zijn/haar eigen geloof...daar hoef je nog niet raar door te zijn...het zou wel behoorlijk saai op deze wereld zijn als iedereen hetzelfde was en hetzelfde geloofde...alhoewel er dan minder oorlog met als oorsprong de geloofsovertuiging zou zijn...natuurlijk is het niet gezond wat ze doet...en het doorkruist de wet van 3voud...offert ze bloed van zichzelf of van iets/iemand anders??? (nieuwsgierig)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    om bang van te worden o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het bijna eng


    Food.

    Tsja, het is haar eigen keuze, ookal is die een beetje heftig. Waarschijnlijk is het er ingestampt door haar ouders, die ook Jashinisten zijn, dus voor haar is het de normaalste zaak van de wereld. Ik had er al van gehoord en in het begin schrok ik echt hard. En dat ze bloedoffers enzo doen voor God, dat snap ik niet. God was tegen bloed vergieten en bla bla bla, maar zelf doen ze het dan wel om hun God te eren. Raar geloof, maar het is en blijft een geloof.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    gestoord
    ik ken rare mensen maar moest ik haar kennen zou zij de raarste zijn


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jashinist bestaat niet... Het is een verzonnen "geloof" door de schrijver van Naruto. Het bestaat niet and it's time she takes her little head back to earth! o_o


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Oké. Dat is vreselijk eng o_o. Nu kan ik niet meer slapen.
    Oké dat is overdreven, maar het zou kunnen :Y)


    I recycle my thoughts.

    Wow, kei eng D:
    Ik heb ook een meisje in de klas zitten, echt heel zielig zij maar ik mag dr ook niet, niet omdat iedereen dr haat maar omdat ze gewoon echt gemeen is soms. Ze heeft bloedarmoede en is van de 70 kilo naar euh, 45 kilo gegaan? Ik weeg 47 kilo, maar ik ben klein dus dat klopt wel. Maar dat kind is gewoon 2 koppen groter dan mij dus dat KAN niet gezond zijn. Ze zegt elke keer dat ze dik is, en dat zegt ze dan ook tegen een hele goede vriendin van mij, die niet de slankste en het kwetst dr echt, en ze heeft zich echt gewoon kut gevoelt enzo. Dus daarom mag ik dat meisje zowiezo al niet, maar ze eet ook nooit op school, en als ze wel iets eet dan is het een droog bisquitje -ofzo- en eet ze het echt in piepkleine hapjes. Allemaal best zielig voor dr natuurlijk maar ze is ook echt heel raar, ze kijkt scheel met een oog en ze heeft hele enge ticks D:.
    Ik heb echt wel medelijden met dat kind hoor, en ik wil dr vriendin ook wel zijn, maar dan moet ze stoppen met dat "ik ben echt dik" gebeuren, want ze kwetst mensen er echt mee :/


    I don't need words to feel those lips.

    SMELLYALATA schreef:
    Wow, kei eng D:
    Ik heb ook een meisje in de klas zitten, echt heel zielig zij maar ik mag dr ook niet, niet omdat iedereen dr haat maar omdat ze gewoon echt gemeen is soms. Ze heeft bloedarmoede en is van de 70 kilo naar euh, 45 kilo gegaan? Ik weeg 47 kilo, maar ik ben klein dus dat klopt wel. Maar dat kind is gewoon 2 koppen groter dan mij dus dat KAN niet gezond zijn. Ze zegt elke keer dat ze dik is, en dat zegt ze dan ook tegen een hele goede vriendin van mij, die niet de slankste en het kwetst dr echt, en ze heeft zich echt gewoon kut gevoelt enzo. Dus daarom mag ik dat meisje zowiezo al niet, maar ze eet ook nooit op school, en als ze wel iets eet dan is het een droog bisquitje -ofzo- en eet ze het echt in piepkleine hapjes. Allemaal best zielig voor dr natuurlijk maar ze is ook echt heel raar, ze kijkt scheel met een oog en ze heeft hele enge ticks D:.
    Ik heb echt wel medelijden met dat kind hoor, en ik wil dr vriendin ook wel zijn, maar dan moet ze stoppen met dat "ik ben echt dik" gebeuren, want ze kwetst mensen er echt mee :/


    misschien moet je eens met haar praten erover? het is volgens mij wel duidelijk dat dat meisje anorexia or something like that heeft...naar mijn mening heeft ze dan profesionele hulp nodig...mensen met een eetstoornis hebben een probleem in hun psyche...misschien meent ze het niet tegenover je vrienden dat die te dik is...ik kan natuurlijk niet in het hoofd van dat meisje kijken...en misschien kun je haar van haar eetstoornis medeafhelpen...

    en nu on-topic...wat Tranquillity zegt klinkt logisch...misschien dat haar ouders hetzelfde geloof hebben....dat zou kunnen....het kan ook dat ze zich eenzaam voelt en een eigen wereld heeft gemaakt waar ze zich aan vastklampen kan...dat het een hulpkreet is naar de buitenwereld...

    en dit mogen jullie nu niet boos opvatten, maar ik vind het behoorlijk respectloos dat mensen hier zeggen dat het niet normaal is enzo...wat is eigenlijk 'normaal'???...zelf zou je zoiets ook niet over jezelf willen zien op internet...zoiets kan enorm kwetsen...het hoort bij haar....en zoals ik al zei zou het saai worden als iedereen hetzelfde zou zijn...

    edit: omg...ik begin als een psychiater te klinken....

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 21:58 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Versailles schreef:
    Jashinist bestaat niet... Het is een verzonnen "geloof" door de schrijver van Naruto. Het bestaat niet and it's time she takes her little head back to earth! o_o

    dat dacht ik oooook!
    dit is eng man ff serieus
    ze moet naar een psychiater.


    ok

    Furtive schreef:
    Ik zou dat best wel interessant vinden. Maar ik ben weird :'D
    En, 2 mensen die ik ken zijn Jehova's getuigen.. Die doen niet aan verjaardagen en feestdagen enzo, dat vind ik best wel vaag :'D

    Ja en die mogen ook geen vriendje/ vriendinnetje hebben voor ze hun 'sexueel hoogtepunt' hebben overwonnen ofzoiets.. Wat dus wil zeggen dat ze ze tot hun 18e ongeveer geen vriendje/vriendinnetje mogen hebben :/ -Ik ken ook iemand met dat geloof-


    I'll need a little more luck than a little bit.