• Dit jaar mochten we zelf onze schoolreis kiezen. Vele hadden 'weekend Parijs' gezegd. Maarja, normaal gingen ze dat nooit doen omdat het te duur is ofzo.
    Zegt iemand vandaag dat het wel doorgaat. Dus nu gaan we in mei 3 dagen naar Parijs =D En dat is leuk.
    En ik ben blij want ik heb twee tienen =3

    Nog iemand met een leuke schoolreis of uitstap ofzo? :')


    Never run out of reasons to smile...

    Parijs ben ik vorig jaar geweest ^^ Tis der echt heel mooi! Ik ga dit jaar naar Londen =)


    It's all for you, my butterfly.

    Oehh, leuk! Ik zal aankomend jaar ook veel naar Parijs gaan want mn vader gaat daar werken voor een jaar 8D
    en met school gaan we dit jaar naar Straatsburg :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga over twee weken met school naar Londen :9~ En daar blijven we dan vijf dagen :9~

    En cool dat je naar Parijs gaat =) Ik ben er in de vakantie geweest =) Het is leuk ^^


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Ik ga naar Keulen, juij. :8

    Ja, ik ga juist voor de herfstvakantie naar Parijs, en volgende week naar Trier.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Capitain schreef:
    Ik ga naar Keulen, juij. :8


    Keulen is ook leuk hoor =) Ik ben er zo'n twee jaar geleden ook met school naartoe geweest =)


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Ik heb ook een leuke schoolreis!
    Drie keer raden waar ik naartoe ga :Y)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Sound schreef:
    Parijs ben ik vorig jaar geweest ^^ Tis der echt heel mooi! Ik ga dit jaar naar Londen =)


    me to <3 bij gastgezinnen (A)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Timeturner schreef:
    (...)

    Keulen is ook leuk hoor =) Ik ben er zo'n twee jaar geleden ook met school naartoe geweest =)

    Als jij het zegt. (:

    Dit jaar gaan we met school nergens heen, maar de volgende jaren gaan we naar parijs/londen, griekenland, rome...


    Just a simple "I love you" (:

    Ik ga dit jaar ook nog een keer op schoolreisje, ik weet alleen nog niet waarheen. We hebben de keuze uit een paar steden =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    aaah koeel,

    wy gaan dit jaar waarschijnlijk met 2 klassen een paar dagen naaar londen :9~

    In het 4de jaar ben ik drie dagen naar Parijs geweest, in het 5de 4 dagen naar Londen en dan nu 10 dagen naar Italië (:


    You're a star in heaven.

    Ja, 4 à 5 dagen Rome of Lissabon (:
    En we zijn al naar Londen, Parijs en Amsterdam geweest.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga ook naar Parijs, met m'n moeder, voor mijn sweet sixteen =3


    Life is hard and then we die